Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de prevenció i resolució de conflictes socials i comunitaris, amb mesures de contractació socialment responsable

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2022-SE-OH-01
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de prevenció (amb actuacions pedagògiques, informatives, de dinamització i de sensibilització) i de resolució positiva de conflictes per a l'anàlisi, gestió i seguiment social i comunitari de situacions i dinàmiques relacionades amb la millora de la convicència, conforme del detall i característiques per àmbits definits en el PPT. Aquest servei inclou les prestacions detallades en l'apartat B del Quadre Resum (QR).
Complementàriament la finalitat del contracte és l'aplicació de mesures d'igualtat entre homes i dones
Pressupost de licitació:
963.292,18 € sense IVA 1.059.621,40 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
02/05/22 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correu electrònic: serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Servei de Convivència, Desenvolupament Comunitari i Civisme, correus electrònics: copetudopi@gramenet.cat i villenacn@gramenet.cat

Els annexos a presentar pels licitadors es troben dins del SOBRE DIGITAL en format WORD
Valor estimat del contracte:
2.022.913,58 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
06/05/22 11:00 Es podrà visualitzar la publicació de l?arxiu de la gravació de l?obertura de l?oferta econòmica en la següent adreça: https://www.youtube.com/channel/UCDnCMzItQ38sQvuzdshi55Q
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys, prorrogables anualment
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 06/04/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 48.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 12.00 - Criteri: Proposta de blocs formatius per cada any de contracte adreçada al personal municipal
Ponderació: 12.00 - Criteri: Proposta de blocs formatius per cada any de contracte adreçada al teixit associatiu i a la xarxa comunitària
Ponderació: 16.00 - Criteri: Aportació d'un sistema que permeti mesurar la satisfacció de la ciutadania en relació amb la intervenció i la interpestació dels resultats de les diferents estratègies
Ponderació: 12.00 - Criteri: Aportació d'un pla de comunicació anual que incorpori la comunicació transmedia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
98000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs, referit al millor exercici dels 3 últims disponibles. En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat 1 contracte similar, entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3è any anterior, per import igual o superior al pressupost de licitació i que s'hagi executat en municipis, districtes o barris de més de 60.000 habitants.
Observacions:
ADSCRIPCIÓ OBLIGATÒRIA DE MITJANS AL CONTRACTE: SI
Mitjans personals: La dotació mínima de personal que han de declarar els licitadors per a realitzar el servei és dels professionals amb la funció/categoria, titulació, experiència, dedicació i procedència establerta en l'apartat L del quadre resum (QR).
Mitjans materials: Els especificats en el PPT.

ALTRES DECLARACIONS: Es requereix als licitadors la presentació de la declaració responsable de protecció de menors, Annex 1.3 del PCAP, en compliment de l'article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi Civil de la Llei d'enjudiciament civil, per tal de garantir la protecció dels menors.

PERSONAL A SUBROGAR: SI, veure llistat de l'annex I del PPT.
Aquesta informació es facilita en compliment de l'article 130 de la LCSP

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya