Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament i instal·lació de mobiliari i equipament de laboratori pel laboratori C1-020 a la planta baixa de la Facultat de Ciències al campus Montilivi de la Universitat de Girona - Exp. UdG-2022-0011

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
UdG-2022-0011
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació de mobiliari i equipament de laboratori pel laboratori C1-020 a la planta baixa de la Facultat de Ciències al campus Montilivi de la Universitat de Girona
Pressupost de licitació:
56.550,00 € sense IVA 68.425,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
15/07/22 14:00 h
Observacions:
Guia de presentació telemàtica d'ofertes: https://contractacio.gencat.cat/web/.content/contractar/contractacio-electronica-empreses/elicita-contractar/presentacio-telematica/guia-empreses.pdf
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes, podeu contactar mitjançant el correu electrònic sepic.contractacio@udg.edu
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència a aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS
Si sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut del Plec o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a traves de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació
Valor estimat del contracte:
59.796,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: Criteri quantitatiu: Preu
Ponderació: 40.00 - Criteri: Criteri quantitatiu: Termini instal·lació i execució
Ponderació: 10.00 - Criteri: Criteri quantitatiu: Garantia (Lot 2 ponderació 20%)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Criteri quantitatiu: Servei tècnic (únicament Lot 1)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
No se'n requereix d'acord amb l'apartat 159.6.b) de la LCSP
Solvència tècnica i professional
Descripció:
No se'n requereix d'acord amb l'apartat 159.6.b) de la LCSP

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya