Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència tècnica en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de Contratación del Sector Público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions del 16 al 22 de juliol de la PLACSP ja es poden consultar des del cercador de la Plataforma. Així mateix, des del 23 de juliol, ja s'incorporen correctament les publicacions de la PLACSP en el correu de subscripcions. Les publicacions del 16 al 22 de juliol s'hauran de consultar des del cercador del Portal de la Plataforma.

 

ACORD MARC D'INSERCIONS PUBLICITARIES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Recursos
Codi d'expedient:
19001367
Sistema de racionalització:
Acord marc
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis per a l'adopció dels tipus mitjançant la conclusió d'un acord marc de fixació de les condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producció i/o la implementació de les accions especials de comunicació i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritària de l'Ajuntament de Barcelona.

D'acord amb l'article 99.3 LCSP, l'objecte de l'Acord Marc es divideix en els següents lots de realització independent i que es formalitzaran en contractes específics:
- Lot 1: Campanyes multimèdia
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2.
-Lot 2: Campanyes únicament digitals
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin exclusivament en mitjans digitals.
Aquest lot correspon al 3% del pressupost total per campanyes de cost baix que requereixen un tracte minuciós que poden oferir petites i mitjanes agències especialitzades en els mitjans digitals.
Pressupost de licitació:
16.528.925,62 € sense IVA 20.000.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
03/09/19 20:00 h
Observacions:
A la clàusula 8 del Plec de clàusules administratives s'ha indicat la segünet adreça d'email per a qüestions i dubtes de caràcter tecnic: abisbal@bcn.cat.
Tanmateix l'adreça correcta és anunezi@bcn.cat.
Valor estimat del contracte:
24.793.388,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79340000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya