Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Subministrament, instal·lació i muntatge de cortines en diversos edificis del Departament de Justícia.

Òrgan de contractació:
Departament de Justícia
Codi d'expedient:
JU-2016-1415
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Contracte derivat d'acord marc
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades de la decisió de no adjudicar o subscriure el contracte

 
Tipus d'anul·lació :
Renúncia
Descripció de la decisió de no adjudicar o subscriure el contracte :
La previsió de durada de la tramitació de l'expedient de contractació no permetia adjudicar el contracte i garantir la seva execució dins dels terminis previstos inicialment, i en cap cas, dins de l'exercici pressupostari de 2017.
Data de la decisió de no adjudicar o subscriure el contracte :
12/01/18
Número d'ofertes rebudes:
3

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya