Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

Subministrament, instal·lació i manteniment d'onze equips multi funcional (impressora, fotocopiadora i escàner), per a diferents serveis de l'Ajuntament de Martorell.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Martorell
Codi d'expedient:
G-2278/2016
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del desistiment

 
Tipus d'anul·lació :
Desistiment
Descripció del desistiment :
En virtut d'acord de la junta de govern local de data 25 de juliol de 2016 es modifica el plec de clàusules administratives particulars, deixant sense efecte l'anunci de licitació publicat al perfil del contractant el dia 12 de juliol de 2016.
Data del desistiment :
25/07/16
Número d'ofertes rebudes:
0

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya