Anul·lacions, decisions de no adjudicar o subscriure el contracte i desistiments
Hi ha 9 anul·lacions, decisions de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiments
-
Servei de neteja dels diferents centres del Consorci Sanitari de Terrassa. (CST 20-05)
-
Data de publicació:
03/02/21 13:00 h
-
CST 18/16 subministrament, instal.lació i posada en marxa d'un equip de radiologia convencional que s'haurà d'instal.lar a la sala destinada a la realització d'exploracions al CAP Sant Llàtzer gestionat pel Consorci Sanitari de Terrassa. CST 18/16
-
Data de publicació:
05/02/19 09:10 h
-
Servei de proves de suport al diagnòstic (CST 18/12)
-
Data de publicació:
01/10/18 11:15 h
-
Subministrament, instal·lació i manteniment del maquinari per a la substitució de la infraestructura de servidors centrals per al Consorci Sanitari de Terrassa, mitjançant arrendament operatiu (CST 17/08)
-
Data de publicació:
17/04/18 13:00 h
-
Subministrament de Roba i Vestuari
-
Data de publicació:
07/02/18 11:10 h
-
Subministrament de material fungible no sanitari
-
Data de publicació:
15/01/18 16:00 h
-
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es rebi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats
-
Data de publicació:
10/01/18 11:06 h
-
Subministrament, instal.lació i manteniment del maquinari de la infraestructura de tallafocs (seguretat perimetral), mitjançant arrendament operatiu, per al Consorci Sanitari de Terrassa (CST 17/06)
-
Data de publicació:
14/09/17 11:45 h
-
Subministrament, instal.lació i manteniment del maquinari per a la substitució de la infraestructura de servidors centrals per al Consorci Sanitari de Terrassa, mitjançant arrendament operatiu. (CST 17/07)
-
Data de publicació:
01/09/17 09:30 h