Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de disseny gràfic i comunicació i servei de muntatge per al projecte de renovació museogràfica del Museu d'Història de Sant Feliu de Guíxols

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2020/8757
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la licitació és contractar els serveis de disseny gràfic i comunicació i servei de muntatge per al projecte de renovació museogràfica del Museu d'Història de Sant Feliu de Guíxols.
Aquest servei es divideix en els lots següents:
Lot Descripció
1 Servei de disseny gràfic i comunicació
2 Servei de muntatge
Pressupost de licitació:
23.727,00 € sense IVA 28.709,67 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Termini de presentació d'ofertes:
07/09/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
23.727,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B. Judici valor) :
16/09/21 10:00 Telemàtica
Obertura de pliques (Sobre C. Criteris automàtics) :
23/09/21 10:00 Telemàtica
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Descripció del lot:
Serveis de disseny gràfic i comunicació
Codi CPV:
79822500
Pressupost:
13.500,00 € sense IVA 16.335,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Número de lot:
2
Descripció del lot:
Serveis de muntatge
Codi CPV:
92521100
Pressupost:
10.227,00 € sense IVA 12.374,67 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Lot 1. Book
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot 1: Criteris sostenibiliat
Ponderació: 60.00 - Criteri: Lot 1: Preu
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 1: formació equip
Ponderació: 90.00 - Criteri: Lot 2: Preu
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 2: Experiència equip
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a) Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte, d'acord amb els lots següents:
Import mínim:
Lots Preu
1 20.250,00 ¤
2 15.340,50 ¤





Observacions:
Si l'empresari està inscrit en el registre Mercantil ho acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en aquest Registre .

En cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit .

Les empreses, que per la seva prompte creació, encara no tinguin comptes anuals aprovats i dipositats el Registre Mercantil i els empresaris individuals acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant la presentació del model 390 (declaració anual IVA) o bé el model 303 (declaració mensual o trimestral IVA) quan sigui inferior a l¿any. En el cas de què la data de creació o d¿inici de les activitats de l¿empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d¿acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d¿activitat de l¿empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
b) Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte:
Import mínim:
Lots Preu
1 13.500,00 ¤
2 10.227,00 ¤
Observacions:
Acreditació documental:

Caldrà aportar el certificat expedit per l'assegurador, en el qual constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en què sigui procedent.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1:
a) Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys que inclogui l'import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. L'import anual acumulat de l'any de més execució haurà de ser igual o superior el 70% del valor estimat del contracte
Mínim d'acreditació:
9.450,00 €
Observacions:
Acreditació documental:

Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.

Quan el destinatari sigui un subjecte privat s¿acreditaran mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari.

Si la relació dels principals serveis realitzats inclou que el seu destinatari és el mateix ens contractant, no serà necessari l¿acreditació mitjançant certificat.

Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, no hauran d¿acreditar aquest mitjà de solvència tècnica.

Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Lot 1:
b) Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l¿empresa, participants del contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat, i en concret:

L¿equip de treball estarà format com a mínim per 1 persona especialitzada en el camp de disseny gràfic i/o disseny de comunicació.
Observacions:
Acreditació documental:

S¿acreditarà mitjançant una relació del contractista on s¿inclourà la indicació concreta del personal tècnic
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Lot 1:
c) Títols acadèmics i professionals de l¿empresari i dels directius de l¿empresa i, en particular, del responsable de l¿execució del contracte així com dels tècnics encarregats directament de les mateixes, sempre que no s¿avaluïn com un criteri d¿adjudicació i en concret haurà de complir algun dels requisits següents:

- Titulació o certificat d¿estudis de formació professional o universitaris relacionats amb el disseny gràfic i/o disseny de comunicació
- Certificats d¿execució d¿un mínim de 3 treballs de disseny gràfic i/o de comunicació que hagi realitzat la persona especialitzada.
Observacions:
Acreditació documental:

S¿acreditarà mitjançant còpia dels seus títols o acreditacions acadèmiques o professionals exigides i/ o certificats d¿execució de les persona especialitzada en disseny gràfic expedits o visats per l'òrgan competent.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 2:
a) Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys que inclogui l¿import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. L¿import anual acumulat de l¿any de més execució haurà de ser igual o superior el 70% del valor estimat del contracte
Mínim d'acreditació:
7.158,90 €
Observacions:
Acreditació documental:

Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.

Quan el destinatari sigui un subjecte privat s¿acreditaran mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari.

Si la relació dels principals serveis realitzats inclou que el seu destinatari és el mateix ens contractant, no serà necessari l¿acreditació mitjançant certificat.

Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, no hauran d¿acreditar aquest mitjà de solvència tècnica.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Lot 2: b) Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, participants del contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat, i en concret:

L'equip de treball estarà format com a mínim per 2 persones, una de les quals sigui especialista en il·luminació.
Observacions:
Acreditació documental:

S'acreditarà mitjançant una declaració responsable del contractista on s'inclourà la indicació concreta del personal tècnic

Versió simple

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya