Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de Direcció Facultativa de les obres de reforma de la masia de Can Gomar con a equipament juvenil

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
41/2021 bis
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
El pressupost base de licitació del lot 2 direcció d'execució d'obra, és de 25.000¤ sense IVA i de 30.250,00¤ IVA inclòs.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte de serveis té per objecte la prestació dels servei de direcció facultativa del lot 1 de les obres de reforma de la masia de Can Gomar de Castelldefels com a equipament juvenil, que comprèn les següents funcions i tasques:
.Direcció d'Obra
. Direcció d'Execució d'Obra
. Control de qualitat de l'obra
. Coordinació en matèria de seguretat i salut
. Generació de la documentació gràfica necessària per al bon desenvolupament de l'obra (plànols de detall, solucions constructives, plànols complementaris al projecte executiu, etc)
. Emissió dels tots els informes i/o certificats que corresponguin
. Generació i entrega de la documentació final de l'obra, inclosos plànols As-Built.
. Control arqueològic.Seguiment i assessorament en l'execució de les instal.lacions tècniques
. Totes aquelles funcions pròpies de la Direcció Facultativa de l'obra tal com queda establerta a la Llei 38/1999, de 5 de novembre, d'Ordenació de l'Edificació
Pressupost de licitació:
74.000,00 € sense IVA 89.540,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
28/07/21 23:59 h
Observacions:
Es divideix en els lots següents: Lot1. Direcció d'obra i documentació tècnica, Lot2. Direcció d'execució d'obra, Lot3.Coordinació de seguretat i salut, Lot4.Control arqueològic i Lot5 Seguiment instal·lacions.
Valor estimat del contracte:
74.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
5
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
5
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
5
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Descripció del lot:
Direcció d'obra i documentació tècnica.
Codi CPV:
71200000
Codi CPA:
711211
Pressupost:
29.000,00 € sense IVA 35.090,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Número de lot:
2
Descripció del lot:
Direcció d'execució d'obra.
Codi CPV:
71200000
Codi CPA:
711211
Pressupost:
27.164,25 € sense IVA 32.868,74 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Número de lot:
3
Descripció del lot:
Coordinació de Seguretat i Salut.
Codi CPV:
71317210
Codi CPA:
711211
Pressupost:
7.000,00 € sense IVA 8.470,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Número de lot:
4
Descripció del lot:
Control arqueològic.
Codi CPV:
71200000
Codi CPA:
711211
Pressupost:
1.000,00 € sense IVA 1.210,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Número de lot:
5
Descripció del lot:
Seguiment instal¿lacions.
Codi CPV:
71200000
Codi CPA:
711211
Pressupost:
12.000,00 € sense IVA 14.520,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot1.Oferta econòmica
Ponderació: 36.00 - Criteri: Lot1.Experìencia del/de la director/a d'obra adscrit al contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot1.Compromís de realitzar una visita anual d'inspecció de l'estat de l'edifici
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot2. Oferta econòmica
Ponderació: 36.00 - Criteri: Lot2. Experiència del/ de la director/a d'execució d'obra adscrit/a al contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot2.Compromís de realitzar una visita anual d'inspecció de l'estat de l'edifici
Ponderació: 64.00 - Criteri: Lot3. Oferta econòmica
Ponderació: 36.00 - Criteri: Lot3.Experiència del/de la coordinador/a en matèria de seguretat i salut adscrit/a al contracte
Ponderació: 100.00 - Criteri: Lot4. Oferta econòmica
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot5.Oferta econòmica
Ponderació: 36.00 - Criteri: Lot5.Experiència del/de la enginyer/a adscrit/a al contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot5.Compromís de realitzar una visita anual d'inspecció de l'estat de l'edifici
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot1- Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins el final del termini de presentació d'ofertes que cobreixi els riscos específics de la direcció d'obra objecte del contracte per un import mínim de 300.000 euros.
Observacions:
Formes d'acreditació:
-Certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin imports, riscos i data de venciment.
-Pòlissa de l'assegurança acompanyada de l'últim rebut.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot2. Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins el final del termini de presentació d'ofertes que cobreixi els riscos específics de la direcció d'obra objecte del contracte per un import mínim de 300.000 euros.
Observacions:
Formes d'acreditació:
- Certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin imports, riscos i data de venciment.
- Pòlissa de l'assegurança acompanyada de l'últim rebut.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot3.-Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins el final del termini de presentació d'ofertes que cobreixi els riscos específics de la direcció d'obra objecte del contracte per un import mínim de 300.000 euros.
Observacions:
Formes d'acreditació:
- Certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin imports, riscos i data de venciment.
- Pòlissa de l'assegurança acompanyada de l'últim rebut.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot4.-Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins el final del termini de presentació d'ofertes que cobreixi els riscos específics de la direcció d'obra objecte del contracte per un import mínim de 100.000 euros.
Observacions:
Formes d'acreditació:
- Certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin imports, riscos i data de venciment.
- Pòlissa de l'assegurança acompanyada de l'últim rebut.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot5.-Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins el final del termini de presentació d'ofertes que cobreixi els riscos específics de la direcció d'obra objecte del contracte per un import mínim de 200.000 euros.
Observacions:
Formes d'acreditació:
- Certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin imports, riscos i data de venciment.
- Pòlissa de l'assegurança acompanyada de l'últim rebut.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot1- Director/a d'Obra.Per a acreditar la seva solvència tècnica s'haurà d'acompanyar una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar haver realitzat com a mínim una Direcció d'Obra de rehabilitació o nova construcció amb un PEM major o igual a 400.000 euros.

El/La Director/a d'obra haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant d'arquitecte, segons estableix l'apartat a) del punt 3 de l'article 12 de la Llei 38/1999 d'Ordenació de l'Edificació.
Observacions:
Forma d'acreditació:
- Aportació de certificat de bona execució o declaració de l'administració certificant que acrediti els treballs de Direcció d'Obra en un projecte de les característiques a acreditar.

- Aportació del títol, certificat, col¿legiació, etc. que acrediti la titulació requerida.
Aquest compromís te caràcter d'obligació essencial i el seu incompliment podrà ser objecte de penalització o de resolució contractual.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot2.-Director/a d'Execució d'Obra: Per a acreditar la seva solvència tècnica s'haurà d'acompanyar una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar haver realitzat com a mínim una Direcció d'Execució d'Obra de rehabilitació o nova construcció amb un PEM major o igual a 400.000 euros.

- El/La Director/a d'Execució d'obra haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant d'arquitecte tècnic, segons estableix l'apartat a) del punt 3 de l'article 12 de la Llei 38/1999 d'Ordenació de l'Edificació.
Observacions:
Forma d'acreditació:
- Aportació de certificat de bona execució o declaració de l'administració certificant que acrediti els treballs de Direcció d'Obra en un projecte de les característiques a acreditar.

- Aportació del títol, certificat, col¿legiació, etc. que acrediti la titulació requerida.

Aquest compromís te caràcter d'obligació essencial i el seu incompliment podrà ser objecte de penalització o de resolució contractual.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot3.-Coordinador/a en matèria de seguretat i salut. Per a acreditar la seva solvència tècnica s'haurà d'acompanyar una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar haver realitzat com a mínim una Coordinació en matèria de seguretat i salut de com a mínim una Obra de rehabilitació o nova construcció amb un PEM major o igual a 400.000 euros.

El/La Coordinador/a en matèria de seguretat i salut haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant d'arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer/a o enginyer/a tècnic/a segons estableix la disposició addicional quarta de la Llei 38/1999 d'Ordenació de l'Edificació, a més de la formació específica en matèria de prevenció de riscos laborals definida al RD 171/2004 de coordinació d'activitats empresarials.

Si la licitadora és una persona jurídica haurà d'acreditar que té el personal tècnic amb l'experiència i la titulació acadèmica requerida i, en el cas de resultar adjudicatària, adscriure-la al contracte.
Observacions:
Forma d'acreditació:
- Aportació de certificat de bona execució o declaració de l'administració certificant que acrediti els treballs de Coordinació en matèria de seguretat i salut en un projecte de les característiques a acreditar.

- Aportació del títol, certificat, col¿legiació, etc. que acrediti la titulació requerida.
Aquest compromís te caràcter d'obligació essencial i el seu incompliment podrà ser objecte de penalització o de resolució contractual.

Aquest compromís s'haurà de fer constar d'acord amb l'Annex I.

Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot4. -Arqueòleg/oga. Per a acreditar la seva solvència tècnica s'haurà d'acompanyar una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar haver realitzat com a mínim un control arqueològic de com a mínim una Obra de rehabilitació d'un edifici catalogat com a BCIN o BCIL amb un PEM major o igual a 20.000 euros.

L'arqueòleg/oga haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant de Llicenciat/da o Grau en història.

Si la licitadora és una persona jurídica haurà d'acreditar que té el personal tècnic amb l'experiència i la titulació acadèmica requerida i, en el cas de resultar adjudicatària, adscriure-la al contracte.
Observacions:
Forma d'acreditació:
- Aportació de certificat de bona execució o declaració de l'administració certificant que acrediti els treballs de control arqueològic en un projecte de les característiques a acreditar.

- Aportació del títol, certificat, col¿legiació, etc. que acrediti la titulació requerida.
Aquest compromís te caràcter d'obligació essencial i el seu incompliment podrà ser objecte de penalització o de resolució contractual.

Aquest compromís s'haurà de fer constar d'acord amb l'Annex I.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot5.-Enginyer/a .Per a acreditar la seva solvència tècnica s'haurà d'acompanyar una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar haver realitzat com a mínim una direcció d'instal¿lacions d'una obra de rehabilitació o nova construcció amb un PEM major o igual a 400.000 euros.
L'enginyer/a haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant d'Enginyeria industrial o Enginyeria tècnica industrial.

Si la licitadora és una persona jurídica haurà d'acreditar que té el personal tècnic amb l'experiència i la titulació acadèmica requerida i, en el cas de resultar adjudicatària, adscriure-la al contracte.
Observacions:
Forma d'acreditació:
- Aportació de certificat de bona execució o declaració de l'administració certificant que acrediti els treballs de direcció d'instal¿lacions en un projecte de les característiques a acreditar.

- Aportació del títol, certificat, col¿legiació, etc. que acrediti la titulació requerida.

Aquest compromís te caràcter d'obligació essencial i el seu incompliment podrà ser objecte de penalització o de resolució contractual.

Aquest compromís s'haurà de fer constar d'acord amb l'Annex I.

Versió simple

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya