Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

20210818_CONTRACTACIO DELS SERVEIS DE NETEJA DELS CENTRES ADSCRITS A LES ENTITATS HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS SA (SOCIETAT UNIPERSONAL); GESTIÓ COMARCAL HOSPITALÀRIA SA; I FUNDACIÓ SAGESSA - SALUT (EN LIQUIDACIÓ)

Òrgan de contractació:
Hospital de Sant Joan de Reus, SAM
Codi d'expedient:
20210818
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de neteja dels centres adscrits a les entitats Hospital de Sant Joan de Reus SA (Societat Unipersonal); Gestió Comarcal Hospitalària SA; i Fundació Sagessa - Salut (en liquidació).
Pressupost de licitació:
8.251.381,16 € sense IVA 9.984.171,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
28/06/21 14:00 h
Observacions:
Donat que l'anunci no perment posar la ponderació dels criteris amb decimals, es fa constar que la ponderació del criteri 10 és 6,5 punts (en comptes de 7 punts); i la ponderació del criteri 12 és 1,5 punts (en comptes d'1 punt)
Valor estimat del contracte:
18.153.038,55 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de dues pròrrogues de dotze mesos cadascuna.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Descripció del lot:
Dependències dels centres adscrits a l'entitat Hospital de Sant Joan de Reus, SA.
Codi CPV:
90911200
Pressupost:
6.100.164,64 € sense IVA 7.381.199,21 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Número de lot:
2
Descripció del lot:
Dependències del centre adscrit a l'entitat Gestió Comarcal Hospitalària, SA.
Codi CPV:
90911200
Pressupost:
1.064.834,52 € sense IVA 1.288.449,76 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Número de lot:
3
Descripció del lot:
Dependències dels centres adscrits a l'entitat Fundació Sagessa Salut (en liquidació).
Codi CPV:
90911200
Pressupost:
1.086.382,00 € sense IVA 1.314.522,22 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
DOUE:
Accés al DOUE - 02/06/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Preu (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Descompte en % dels preu unitaris (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Descripció dels programes de neteja segons zona de risc (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 6.00 - Criteri: Accions que augmentin la qualitat de la neteja dels espais (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Propostes en la gestió de la roba intracentre, inclosa la recollida i l'entrega de l'uniformitat del personal (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Propostes en la gestió de residus intracentre (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 11.00 - Criteri: Distribució i organització dels recursos humans (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Sistema d'organització de l'estructura dels comandaments adscrits a l'objecte del contracte (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 4.00 - Criteri: Proposta d'implantació de software de forma diferenciada per cada centre (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 7.00 - Criteri: Proposta de monitorització de la qualitat (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 1.00 - Criteri: Proposta d'enquestes per avaluar l'índex de satisfacció dels usuaris interns i externs del servei (Lots 1, 2 i 3)
Ponderació: 1.00 - Criteri: 3 Propostes d'elements i productes encaminades a la sostenibilitat mediambiental en tots els seus aspectes (Lots 1, 2 i 3)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Ràtio entre actius i passius, al tancament de l'últim exercici econòmic per al qual estigui vençuda l'obligació d'aprovació de comptes anuals per import superior a la unitat, en els termes d'allò establert a l'apartat 87 de la LCSP (la solvència total de l'empresa vindrà determinada per la relació entre aquestes dues magnituds: actiu total i passiu exigible (suma de les partides de creditors a llarg, mig i curt termini).
Mínim d'acreditació:
1,00 €
Període:
Últim exercici
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
2. Volum anual de negocis mínim d'una vegada i mitja el valor estimat del contracte del/s lot/s al/s qual/s concorre (de forma individual o a la suma dels lots als quals presenti oferta) en, com a mínim, un dels tres darrers exercicis aprovats
Mínim d'acreditació:
15,00 €
Observacions:
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència econòmica i financera a requeriment de la Mesa de contractacions mitjançant l'aportació dels estats de comptes corresponents als tres darrers exercicis que tingui obligació d'haver presentat, aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (si l'empresari està inscrit al Registre, en cas contrari pels que disposi al registre oficial en què hagi d'estar inscrit). Els empresaris individuals han de presentar els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Període:
Darrers tres exercicis
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis efectuats en els 3 últims anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
Observacions:
Per determinar si els treballs són d'igual o similar naturalesa que els de l'objecte del contracte es tindrà en compte que coincideixin amb els descrits als plecs.
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència tècnica mitjançant l'aportació d'una relació dels principals serveis realitzats durant els darrers 3 anys, indicant import i dates, acompanyada dels corresponents certificats emesos pels destinataris acreditatius de l'import mínim requerit. Quan el destinatari sigui un subjecte privat, a falta de certificat, es podrà acreditar la solvència mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
Període:
3 últims anys
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Els licitadors hauran de demostrar que apliquen mesures, mètodes, controls, pràctiques, regles, comprovacions, mitjans, recursos humans.... dedicats a aconseguir nivells adequats de garantia de la qualitat en la realització de la seva prestació, davant l'usuari o del client dels serveis
Mínim d'acreditació:
1,00 €
Observacions:
L¿empresa proposada com adjudicatària haurà de lliurar un certificat que acrediti que ha implantat sistemes de gestió de la qualitat segons les normes UNE-EN ISO 9001 o equivalents. El certificat ha de tenir un abast similar a les activitats objecte d¿aquest contracte o, en el seu defecte, a l¿activitat genèrica de l¿empresa.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
3. Disponibilitat de les següents persones responsables de l'execució del contracte:
- Encarregat general: haurà de disposar de titulació universitària i experiència mínima de 5 anys en l'àmbit de la neteja hospitalària.
- Responsable de qualitat: haurà de disposar de titulació universitària en ciències ambientals o de l'àmbit de la salut, i experiència mínima de 5 anys, en l'àmbit de la neteja hospitalària.
Observacions:
L'empresa adjudicatària haurà de presentar un compromís d'adscripció al contracte d'aquests professionals, aportant la documentació acreditativa d'aquest extrem, així com de la seva titulació i de la seva experiència professional.

Versió simple

Plecs

 

Documentació

 
4 IN I ANNEX SIGNAT DEF.pdf
PDF
6 000_Annex_PROCEDIMENT BUGADERIA.pdf
PDF
6 01_Annex_Neteja i desinfeccio fase transicio COVID-19.pdf
PDF
6 02_Annex_ Protocol Neteja i Higienitzacio HUSJR.pdf
PDF
6 03_Annex_Protocol Neteja i Higientizacio HCME.pdf
PDF
6 04_Annex_Neteja i Higienitzacio Cambrils.pdf
PDF
6 05_Annex_Protocol Neteja i Higienitzacio Reus V.pdf
PDF
6 06_Annex_Protocol Neteja i Higienitzacio La Selva del Camp.pdf
PDF
6 07_Annex_Protocol Neteja i Higienitzacio Riudoms.pdf
PDF
6 08_Annex_Protocol Neteja i Higinitzacio Vandellos-Hospitalet de l'Infant.pdf
PDF
6 09_Annex_Pla de residus HUSJR_2013.pdf
PDF
6 10_Annex_CHECK_ LIST_Diari_HUSJR.pdf
PDF
7 Annex criteris avaluables judici de valor.xlsx
XLS
7 Annex resum criteris avaluables judici de valor lot 1.xlsx
XLS
7 Annex resum criteris avaluables judici de valor lot 2.xlsx
XLS
7 Annex resum criteris avaluables judici de valor lot 3.pdf
PDF
7 Annex B.doc
DOC
7 Annex C LOT 1.pdf
PDF
7 Annex C LOT 2.pdf
PDF
7 Annex C LOT 3.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Empresa_FSS.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Empresa_GECOHSA.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Empresa_HSJR.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Treballadors_FSS.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Treballadors_GECOHSA.pdf
PDF
7 Annex compromis confidencialitat tercers_Treballadors_HSJR.pdf
PDF
7 Annex Declaracio responsable.pdf
PDF
4 Annex_subrogacio Dades plantilla_Ginsa lot 1 lot 2 lot 3 sense firma.pdf
PDF
4 Annex_subrogacio Ddes plantilla_FCC lot 3 sense firma.pdf
PDF
10 RESOLUCIO APROVACIO EXPEDIENT HSJR.pdf
PDF
7 DEUC pdf.pdf
PDF
20210818_ANUNCI PSCP.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya