Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Serveis d'anàlisi de la usabilitat i disseny gràfic de llocs web de Barcelona Activa (Exp. 20-18)

Òrgan de contractació:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
20-18
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte consisteix en els serveis d'anàlisi de la usabilitat i disseny gràfic de llocs web de Barcelona Activa
Pressupost de licitació:
154.000,00 € sense IVA 186.340,00 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
07/05/18 - 31/12/18
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
26/03/18 14:00 h
Observacions:
Els lots 1 i 2 es financen amb fons europeus i s'emmarquen dins de l'Operació 2. Foment de l'emprenedoria i serveis d'incubació, Actuació 3 Eines digitals per emprendre de la Unió Europea d'un Projecte amb cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER 2014-2020 i, per tant, se sotmet a les disposicions del Tractat de la Unió Europea i als actes fixats en virtut d'aquest.
Valor estimat del contracte:
154.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Obertura sobres 2A) :
28/03/18 13:00 A la seu central de Barcelona Activa SAU SPM, C. Llacuna, 162, 08018 de Barcelona.

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Descripció dels lots:
Número de lot:
01
Descripció del lot:
Serveis d'anàlisi de la usabilitat del lloc web d'emprenedoria
Codi CPV:
72400000
Pressupost:
35.000,00 € sense IVA 42.350,00 € IVA inclòs (21,00%)
Número de lot:
02
Descripció del lot:
Serveis de disseny gràfic del lloc web d'emprenedoria
Codi CPV:
72413000
Pressupost:
65.000,00 € sense IVA 78.650,00 € IVA inclòs (21,00%)
Número de lot:
03
Descripció del lot:
Serveis d'anàlisi de la usabilitat del lloc web corporatiu
Codi CPV:
72400000
Pressupost:
12.000,00 € sense IVA 14.520,00 € IVA inclòs (21,00%)
Número de lot:
04
Descripció del lot:
Serveis de disseny gràfic del lloc web corporatiu
Codi CPV:
72413000
Pressupost:
42.000,00 € sense IVA 50.820,00 € IVA inclòs (21,00%)
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Automàtics
Ponderació: 50.00 - Criteri: De judici de valor
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis de l'any de major volum dels tres últims anys ha de tenir un valor mínim igual a l'establert a la clàusula 6.2.1 del Plec de clàusules administratives particulars.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
L'import anual, sense incloure els impostos, que la licitadora ha d'acreditar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims cinc anys en serveis de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 24.500¤ per al Lot 1, 45.500¤ per al Lot 2, 8.400¤ per al Lot 3 i de 29.400¤ per al Lot 4.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
El personal tècnic, integrat o no en l'empresa, encarregat d'executar les prestacions ha de tenir les titulacions o acreditacions acadèmiques o professionals següents: formació de grau superior en matèria adequada a l'objecte del contracte i l'experiència mínima prevista a la càusula 6.2.2 del Plec de clàusules administratives.

Versió simple

Plecs

 

Documentació

 
20-18 Annex Declaració responsable .docx
DOC
20-18 Annex 2 Model de proposició tècnica.docx
DOC
Condicions d'execució:
Sí. Les corresponents a incorporació d'objectius d'eficiència social, d'acord amb el Decret d'Alcaldia de 24 d'abril de 2017 de contractació pública sostenible de l'Ajuntament de Barcelona
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya