Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT, INSTAL·LACIÓ I SERVEI DE MANTENIMENT D'UN EQUIP DE RADIOLOGIA DIGITAL PORTÀTIL MOTORITZAT A L'ENTITAT SALUT CATALUNYA CENTRAL - HOSPITAL DE BERGA (SCC)

Òrgan de contractació:
Salut Catalunya Central
Codi d'expedient:
SCC-14-2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte és el contracte mixt de subministrament, instal·lació i servei de manteniment d'un equip de radiologia digital portàtil motoritzat a l'entitat Salut Catalunya Central -Hospital de Berga (SCC), que haurà de comptar, en tot cas i com a mínim, amb les característiques tècniques relacionades a l'annex 1 del Plec de Prescripcions Tècnics.
Pressupost de licitació:
72.600,00 € sense IVA 87.846,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
15 dies
Àmbit geogràfic:
Berga
Termini de presentació d'ofertes:
28/12/21 23:59 h
Observacions:
L'incompliment per part del licitador d'una cataracterística tècnica obligatòria de l'equip a subministrar serà CAUSA D'EXCLUSIÓ per manca de correspondència exacta del producte amb l'objecte del contracte.
Aquesta contractació compta amb el finançament del Servei Català de la Salut en el marc de les ajudes PERT.
Valor estimat del contracte:
72.600,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 34.00 - Criteri: Oferta econòmica - preu
Ponderació: 9.00 - Criteri: Termini de garantia superior al termini exigit
Ponderació: 8.00 - Criteri: Millora en el preu anual del contracte de manteniment integral
Ponderació: 4.00 - Criteri: Millora en el preu anual del contracte de manteniment preventiu
Ponderació: 22.00 - Criteri: Prestacions tècniques i funcionals de l'equip
Ponderació: 23.00 - Criteri: Criteris sotmesos a judici de valor
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
33111000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració responsable de la xifra de volum anual de negocis, en l'àmbit al qual es refereix el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles, en funció de la data de constitució o d'inici de les activitats de l'empresa i de presentació de les ofertes, per un import igual o superior a l'import de licitació (pressupost base de licitació).

Sempre que no constin actualitzats al RELI o ROLECE, l'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència econòmica i financera a requeriment de la Mesa de contractació mitjançant l'aportació dels estats de comptes corresponents als tres darrers exercicis que tingui obligació d'haver presentat, aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (si l'empresa està inscrit al Registre, en cas contrari pels que disposi al registre oficial en què hagi d'estar inscrit), Els empresaris individuals han de presentar els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Per a empreses amb una antiguitat igual o superior a 5 anys, relació dels subministraments principals efectuats de la mateixa naturalesa o similar que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim, els tres últims anys, en la qual se n'indiquin l'import, la data i el destinatari, públic o privat.
Els subministraments efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresa acompanyat dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
En aquesta relació ha de constar, com a mínim, un o més subministraments similars a l'objecte del contracte, efectuat en el global dels tres anys, la suma acumulada dels quals sigui igual o superior a l'import total dels lots als quals es licita.
Si el licitador és una empresa de nova creació (s'entén de nova creació les que tinguin una antiguitat de menys de 5 anys) podrà acreditar la seva solvència tècnica per tots dos mitjançant següents:
1) Declaració de la plantilla mitjana anual de l'empresa, durant els últims tres anys o des de la data de creació de l'empresa.
2) Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució de les prestacions del subministrament.
La documentació acreditativa de la solvència tècnica o professional establerta en aquest apartat únicament haurà de ser aportada pel licitador que sigui proposat com a adjudicatari del contracte, sempre que no consti dita informació al RELI o al ROLECE.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya