Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

Subministrament de paper tèrmic preimprès per a la impressió d'entrades al Palau Güell.

Òrgan de contractació:
Diputació de Barcelona
Unitat de contractació:
Secció de Publicitat i Licitació
Codi d'expedient:
2021/0014545
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de paper tèrmic preimprès per a la impressió d'entrades al Palau Güell.
Pressupost de licitació:
4.240,00 € sense IVA 5.130,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
14/10/21 14:00 h
Observacions:
Obtenció de documentació i informació: Veure l'anunci Annex III, apartat 2). És aconsellable que presenteu les vostres ofertes amb un màxim de 24 hores abans del termini.
Hi ha Presentació física a les dependències de la Plataforma de Distribució Logística (PDL) de la Diputació de Barcelona, ubicades al Polígon Industrial La Ferreria, av. de la Ferreria, 11, 08110 Montcada i Reixac (Horari: de 09:00 a 14:00h.)
Valor estimat del contracte:
9.328,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Qualitat dels materials
Ponderació: 50.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 20.00 - Criteri: Paper de procedència forestal sostenible
Ponderació: 5.00 - Criteri: Utilització de vehicles de transport menys contaminants
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
22993000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Veure la clàusula 1.10 del Plec de Clàusules Administratives Particulars
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Veure la clàusula 1.10 del Plec de Clàusules Administratives Particulars

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya