Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

Servei públic de recollida, transport de residus sòlids urbans municipals i gestió de la deixalleria al municipi de Sant Jaume dels Domenys

Òrgan de contractació:
AJUNTAMENT DE SANT JAUME DELS DOMENYS
Codi d'expedient:
1068/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de recollida porta a porta i transport de les fraccions orgànica, paper, cartró, envasos i rebuig.
Servei de recollida de contenidors de vidre.
Servei de recollida i transport de residus de les àrees d'emergència.
Servei de manteniment i neteja de les àrees d'emergència i de tots els contenidors i iglús del municipi.
Servei de recollida domiciliària de voluminosos.
Servei de recollida en actes i esdeveniments festius.
Recollida puntual d'abocaments incontrolats.
Gestió de la deixalleria, de forma integrada amb l'àrea d'emergència, a partir de la posada en marxa de la instal·lació per part de l'Ajuntament.
Altres serveis complementaris relacionats directament amb els residus urbans.
Gestió de la informació i millora continuada del servei.
Servei d'acompanyament a la ciutadania: educació, informació ambiental, sensibilització, formació als grans generadors, etc.
Pressupost de licitació:
2.011.515,46 € sense IVA 2.212.667,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
6 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Jaume dels Domenys
Termini de presentació d'ofertes:
27/09/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
3.095.522,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C: Documentació la ponderació del qual depèn d'un judici de valor (elaboració projecte tècnic del servei)) :
30/09/21 11:00 Casa consistorial
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 prórrogues d'1 any
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 06/08/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 100.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Millores quantificades
Ponderació: 20.00 - Criteri: Inversions, manteniment i serveis a disseminats
Ponderació: 60.00 - Criteri: Proposta tècnica i dimensionament del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511100
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditació del volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte.
Mínim d'acreditació:
459.698,50 €
Observacions:
L'import mínim es refereix IVA exclòs
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
es tindrà en compte els coneixements tècnics, d'eficàcia, experiència i fiabilitat, que hauran d'acreditar-se pels següents mitjans:
- Relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del present contracte, com a màxim dels tres últims anys en la qual s'indiqui l'import, la data, el destinatari públic o privat dels mateixos.
- És requisit imprescindible que el valor anual dels serveis que s'acreditin sigui almenys de 250.000,00 ¤.
- Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.
- Per determinar que un treball o servei és d'igual o similar naturalesa al què constitueix l'objecte del contracte s'atendrà el codi CPV (haurà de ser el mateix que el del present contracte).

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya