Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

178,179/2021 Renovació de la gespa artificial del camp de futbol de Sant Oleguer i Renovació de la gespa artificial dels camps de futbol del recinte esportiu de Merinals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
178,179/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'ha detectat que la data final de presentació d'ofertes i la data d'obertura del sobre 3 que es van publicar son errònies. Es rectifica l'error detectat i es publica una diligència informativa amb les dates correctes.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta contractació consisteix en la renovació dels paviments de gespa artificial del camp de futbol de Sant Oleguer i dels camps de futbol del recinte esportiu de Merinals.
Pressupost de licitació:
346.849,30 € sense IVA 419.687,65 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes 15 dies
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
20/09/21 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. Així com també la informació relativa a la presentació d'ofertes detallada a la Nota informativa implantació registre electrònic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
346.849,30 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 3) :
30/09/21 09:30 Sala de visites de la planta 6 de l'edifici del carrer del Sol número 1.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 71.00 - Criteri: Baixa Econòmica
Ponderació: 9.00 - Criteri: Millores en la garantia
Ponderació: 16.00 - Criteri: Estudi de l'estat del camp
Ponderació: 4.00 - Criteri: Propostes per reduir l'impacte ambiental que pugui produir l'obra
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Volum anual de negocis import superior:
Pel lot 1: 182.686,95 ¤
Pel lot 2: 337.587 ¤
En cas de presentar-se a dos lots, la solvència econòmica sol·licitada serà la suma dels imports corresponents als dos lots adjudicats.
Observacions:
S¿acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l¿empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d¿estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d¿inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals obres o treballs realitzats en els últims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
En concret, serà necessària l'acreditació, com mínim, de l'execució de tres obres en el curs dels últims cinc anys de similars característiques a les quals son objecte d'aquesta licitació.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant certificats de bona execució que han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execució de l'obra i si les obres es van dur a terme de forma correcta. Aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat compenent.
Per determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrà a la pertinença al mateix grup o subgrup més relevant per al contracte si aquest inclou treballs de diferents grups, l'import anual acumulat en el any de major execució sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjança del contracte.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic u organismes tècnics, estiguin o no integrats en l'empresa dels que es disposi per l'execució del contracte.
En concret, es requerirà, com a mínim un tècnic mitjà o tècnic superior i un encarregat. Ambdós amb dedicació completa a l'obra.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació acreditativa.
Classificació empresarial:
CLASIFICACIÓ POTESTATIVA I ALTERNATIVA A LA SOLVÈNCIA EXIGIDA AL CONTRATISTA A L'APARTAT X (Clàusula 26) Grup: K Subgrup: 6 Categoria: 1

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya