Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

252/2021 Obres de renovació del tram de claveguera del carrer de l'Estalvi, entre el carrer de la Previsió i el carrer de l'Esperança

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
252/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Altres construccions especialitzades
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Renovació del tram de claveguera del carrer de l'Estalvi, entre el carrer de la Previsió i el carrer de l'Esperança, atès que en tasques rutinàries de neteja i inspecció de la xarxa de clavegueram municipal es va detectar que aquest tram presenta un elevat grau de desgast i altres danys associats.
Pressupost de licitació:
52.130,88 € sense IVA 63.078,36 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
23 dies
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
27/09/21 23:59 h
Observacions:
La presentació de les proposicions es realitzarà preferentment al Registre de Territori (Can Marcet) i no podran enviar-se per correu ordinari d'acord amb el PCAP.
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. Així com també la informació relativa a la presentació d'ofertes detallada a la Nota informativa implantació registre electrònic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
43.083,37 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2) :
29/09/21 12:00 Dependències d'Espai Públic, c. Pau Claris, 100 (Can Marcet), Sabadell, 08205
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 90.00 - Criteri: Baixa econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Ampliació del període de garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45232400
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaracio sobre el volumen anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Volum anual de negocis import mínim: 64.625,06¤
Observacions:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals obres o treballs realitzats en els últims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant certificats de bona execució que han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execució de l'obra i si les obres es van dur a terme de forma correcta. Aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat compenent.
Per determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrà a la pertinença al mateix grup o subgrup més relevant per al contracte si aquest inclou treballs de diferents grups, l'import anual acumulat en el any de major execució sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjana del contracte,
corresponent a : 30.158,36 ¤.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic u organismes tècnics, estiguin o no integrats
en l'empresa dels que es disposi per l'execució del contracte.
En concret, es requerirà, com a mínim, un encarregat, un oficial i un manobra a temps total.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació acreditativa.
A més, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa pertinent quan sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari pugui aplicar en l'execució del contracte.
Observacions:
Declaració responsable amb menció expressa de les normes tècniques o especificacions tècniques aplicables a l'execució i a la verificació objectiva de la correcta aplicació d'aquestes mesures.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Indicació de la maquinària, material i equip tècnic del que es disposa per a l'execució de les obres.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació justificativa.
Classificació empresarial:
Alternativa : Grup E, Subgrup 1, Tipus d'obra (E) OBRES HIDRÀULIQUES (1) ABASTAMEMTS I SANEJAMENTS, Categoria 1.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya