Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI DE NETEJA DE LES OFICINES I DEPENDÈNCIES DE L'ÀREA DE SERVEIS GENERALS, DE L'OFICINA VILAWAT I DEL MUSEU DE CA N'AMAT DE VILADECANS AMB PERSONAL AMB DIVERSITAT FUNCIONAL (CONTRACTE RESERVAT (segons la disposició addicional quarta de la LCSP)).

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AEP/ASG/Contractació/2021/13 - 9/2021/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
INFORME ERROR MATERIAL TRANSCRIPCIÓ PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació, mitjançant procediment obert reservat a centres especials de treball d'iniciativa social o empreses d'inserció (segons la disposició addicional quarta de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic), de la prestació del servei de neteja de les oficines i dependències de l'Àrea de Serveis Generals, de l'Oficina Vilawat i del Museu de Ca n'Amat de Viladecans, amb personal amb diversitat funcional.
Pressupost de licitació:
172.400,00 € sense IVA 208.604,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
26/05/21 14:00 h
Observacions:
Garantia Definitiva: No procedeix l'exigència de la garantia definitiva, de conformitat amb l'establert a la disposició addicional quarta apartat tercer de la LCSP, en tractar-se d'un contracte reservat.

Valor estimat del contracte:
413.760,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
04/06/21 11:30 Obertura telemàtica.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys (1+1).
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: Millor preu ofert pel licitador
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta tècnica del servei de neteja
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta de treball per dur a terme la gestió i seguiment del personal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de sistemes previstos per reduir l'impacte sobre el medi ambient en la prestació del servei objecte del contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90919200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
La no exigència de classificació no obsta a que si el licitador en disposa, podrà acreditar la seva solvència econòmica i financera, i tècnica o professional per la classificació següent, segons el que estableix l'article 86.2 de la LCSP:
GRUP: U SUBGRUP: 1 CATEGORIA: 1/A

Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
155.160,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver realitzat serveis o treballs de característiques similars en els darrers tres (3) anys.

El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
72.408,00 €
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Disposar de personal responsable i monitoratge/supervisor suficient i adequat per a l'execució dels serveis objecte del contracte, que compleixi i acrediti suficientment els següents aspectes:

- El personal destinat a monitoratge/supervisió tindrà una experiència mínima de 4 anys en aquest tipus de servei i coordinant equips amb les característiques específiques del personal a subrogar.

En els casos de substitució per vacances, malaltia, formació, etc, les persones substitutes hauran de disposar d'aquest mateix perfil professional.

Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Disposar de maquinària, material i equip tècnic suficients per a l'execució dels treballs o prestacions.

Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Disposar de sistemes de control de qualitat:
- Certificat en gestió de la qualitat ISO9001 o equivalent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya