Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

106,107/2021 Impressió i distribució del butlletí "Hola Sabadell"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
106,107/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis editorials i d'impremta, per tarifa o per contracte
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del servei d¿impressió i distribució del Butlletí Municipal Hola Sabadell ¿ 2021 -2022.
Pressupost de licitació:
56.040,00 € sense IVA 62.096,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
31/05/21 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. Així com també la informació relativa a la presentació d'ofertes detallada a la Nota informativa implantació registre electrònic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
56.040,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre Únic) :
01/06/21 09:30 Ajuntament de Sabadell, Plaça Sant Roc 1, entresòl.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Acord inici.pdf
PDF
Informe tecnic.pdf
PDF
Informe juridic.pdf
PDF
Annex 3 DR.doc
DOC
Annex 4 OE.doc
DOC
Annex 5 AM.doc
DOC
Annex 6 SUBC.doc
DOC
Anunci licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Veure clàusules 17 i 18 de l'Annex 1 Quadre resum.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya