Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

contractació del Servei de neteja del centre Institut del Voltreganès

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central
Codi d'expedient:
Núm. d'expedient 2021/01
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Les actuacions objecte de la prestació d'aquest servei tenen com a objecte la realització dels serveis de neteja, que siguin respectuosos amb el medi ambient en els edificis, locals i dependències.

El treball de neteja es fa de manera que, en cap moment, es vegi pertorbat el funcionament normal de les activitats que es desenvolupen en les dependències i instal·lacions objecte d'aquest contracte.


Pressupost de licitació:
34.122,00 € sense IVA 41.287,62 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/09/21 - 31/08/22
Àmbit geogràfic:
Masies de Voltregà
Termini de presentació d'ofertes:
28/04/21 12:00 h
Observacions:
En el Plec de Prescripcions Tècniques s'indiquen els treballs o programes de neteja que s'han de dur a terme, amb la finalitat de precisar les freqüències mínimes i les necessitats bàsiques dels tractaments que cal fer, tot i que l'ús intensiu de determinats espais faci necessària una freqüència més gran.
Valor estimat del contracte:
102.366,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
D.1 Termini de durada: 1 any, 1 de setembre de 2021 a 31 d'agost 2022. D.2 Possibilitat de pròrrogues i termini: dos anys, prorrogable el 30 juny del 2022 i el 30 juny del 2023.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: La valoració dels quals requereix un judici de valor
Ponderació: 75.00 - Criteri: Quantificables mitjançant l¿aplicació de fórmules
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90919300
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis en l'àmbit de
l'objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles, en funció de
la data de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes. El
volum de negocis mínim anual ha de ser per un import igual o superior a l'import de licitació
(IVA exclòs).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la
mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de,
com a màxim, els tres últims anys, en què se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic
o privat. Els serveis o treballs efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o
visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el
destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta
d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents
en poder seu que acreditin la realització de la prestació. En aquesta relació ha de constar,
com a mínim, un servei o treball efectuat de la mateixa o similar naturalesa que els que
constitueixen l'objecte del contracte i per un import igual o superior a l'import de licitació.
Si es tracta d'empreses de nova creació (de menys de 5 anys), en comptes de la relació dels
principals serveis efectuats, cal presentar el següent:
Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a
l'execució dels treballs o prestacions, a la qual cal adjuntar la documentació acreditativa
pertinent quan li sigui requerida pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.

Plecs

 

Documentació

 
00_Resolucio inici 2021.pdf
PDF
05_anunci2122_INSVoltreganes.pdf
PDF
Condicions d'execució:
VEURE LLETRA M DEL QUADRE DE CARACTERÍSTIQUES DEL PLEC DE CLÀUSULES ADMINSITRATIVES PARTICULARS.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya