Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

ECAS 4541/2021 - Serveis de Direcció d'Execució, Coordinació de Seguretat i Salut i Suport Tècnic d'execució d'instal·lacions de les obres definides en el "Projecte bàsic i executiu per a la rehabilitació de l'antic Ajuntament de Terrassa"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Terrassa
Unitat de contractació:
Servei de Contractació d'Obres
Codi d'expedient:
ECAS 4541/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
ECAS 4541/2021 - Serveis de Direcció d'Execució, Coordinació de Seguretat i Salut i Suport Tècnic d'execució d'instal·lacions de les obres definides en el "Projecte bàsic i executiu per a la rehabilitació de l'antic Ajuntament de Terrassa"
Pressupost de licitació:
29.400,00 € sense IVA 35.574,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Terrassa
Termini de presentació d'ofertes:
28/04/21 14:00 h
Observacions:
- Els licitadors es podran presentar a un, dos o els tres lots sempre que quedi garantida la dedicació a obra demanada amb els tècnics competents que corresponguin per a cada lot, podent-se donar el cas de s'adjudiqui més d'un lot a un mateix equip, empresa o UTE.

- Termini d'execució del contracte: Aquest contracte de serveis tindrà un termini igual al del contracte d'obres al que està vinculat més el termini estimat per procedir a la liquidació de les obres. En aquest cas, el termini d'execució de les obres és de deu (10) mesos.

- En aquest procediment no es valora cap criteri que depengui d'un judici de valor.

- Els documents penjats en el perfil (Plataforma de Contractació i Pixelware), en format manipulable (excel, word, tcq, etc), estan sota la responsabilitat de l'usuari.

- De conformitat amb les disposicions addicionals 15, 16 i 17 de LCSP i el que estableix l'Ordenança municipal per al govern i administració electrònica, s'estableix l'obligatorietat de l'ús de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics per desenvolupar totes les fases del procediment de contractació, inclusives les que correspongui realitzar a les empreses licitadores i/o candidates com la presentació de les ofertes. Les proposicions que no es presentin per mitjans electrònics, en la forma que determina aquest plec, seran excloses.

La presentació de proposicions es farà únicament a través de la plataforma electrònica de l'Ajuntament de Terrassa, d'accés gratuït: https://portalcontractacio.terrassa.cat

És important que les empreses licitadores verifiquin amb antelació suficient, abans de la signatura i enviament de les proposicions, els requisits tècnics del portal per a la presentació de proposicions a través de la plataforma PIXELWARE: navegadors compatibles amb la licitació electrònica, recomanacions vinculades a l'ordinador i accés mitjançant certificat electrònic https://pixelware.com/servicios-soporte-licitadores-requisitos-minimos/

Es pot verificar i actualitzar gratuïtament la versió de JAVA accedint a la pàgina http://www.java.com/es/. En cas de dubtes consultar la següent pàgina amb continguts multimèdia (vídeos i tutorials) https://pixelware.com/servicios-soporte-licitadores-configuracion-equipo/ o bé utilitzar el suport telefònic posat a disposició per PIXELWARE de dilluns a divendres de 08:00 a 18:00 h, excepte festius nacionals, a través del telèfon 91 803 66 27.

Per accedir a la licitació electrònicament, cal descarregar prèviament l'aplicació de presentació d'ofertes, que quedarà instal¿lada mitjançant icona d'accés directe al vostre ordinador. https://portalcontractacio.terrassa.cat/html/descarga-app-sobres

El registre d'Empreses, és opcional però recomanable, ja que permet la comunicació directe amb les empreses donades d'alta, que rebran informació de totes les licitacions publicades al portal. https://portalcontractacio.terrassa.cat/persona
Valor estimat del contracte:
29.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Presentació electrònica) :
30/04/21 09:00 Per la plataforma Pixelware
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot 1: 1.a) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en intervenció en qualsevol dels perfils que formen part de la direcció facultativa, en 1 obra de rehabilitació integral (estructura, envolupant, instal·lacions, acabats, etc...) en edificació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 1: 1.b) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en participació com a direcció facultativa d'obres d'edificis dins de catàlegs de patrimoni
Ponderació: 11.00 - Criteri: Lot 1: 1.c) Criteris qualitatius quantificables: Experiència acreditable en obra formant part de la direcció facultativa i/o coordinació de seguretat i salut i/o amb perfil de cap d'obra
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot 1: 2. Proposta econòmica per a la prestació dels serveis corresponents al lot 1: Direcció d'execució
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot 2: 1.a) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en intervenció com a coordinador de seguretat i salut, en almenys 1 obra de rehabilitació integral (estructura, envolupant, instal·lacions, acabats, etc...) en edificació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 2: 1.b) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en participació com a tècnic titular en coordinació de seguretat i salut en obres d'edificis dins de catàlegs de patrimoni
Ponderació: 11.00 - Criteri: Lot 2: 1.c) Criteris qualitatius quantificables: Experiència acreditable en obra formant part de la direcció facultativa i/o coordinació de seguretat i salut i/o amb perfil de cap d'obra
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot 2: 2. Proposta econòmica per a la prestació dels serveis corresponents al lot 2: Coordinació de Seguretat i Salut
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot 3: 1.a) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en intervenció en qualsevol dels perfils que formen part de direcció facultativa, en almenys 1 obra de rehabilitació instal·lacions (b. tensió, incendis, telecom., seg.i climatitz.)en edificació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 3: 1.b) Criteris qualitatius quantificables: Experiència en participació com a tècnic titular en direcció d'obra d'edificis dins de catàlegs de patrimoni
Ponderació: 11.00 - Criteri: Lot 3: 1. c) Criteris qualitatius quantificables: Experiència acreditable en obra formant part de la direcció d'obra i/o coordinació de seguretat i salut i/o amb perfil de cap d'obra amb una titulació mínima requerida d'Enginyer Tècnic
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot 3: 2. Proposta econòmica per a la prestació dels serveis corresponents al lot 3: Suport Tècnic d'execució d'instal·lacions
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Informe de necessitat de contractar.pdf
PDF
Resolucio aprovacio PCAP.pdf
PDF
Projecte_obres_COAP_75_2020.pdf
PDF
Composicio de la Mesa.pdf
PDF
Models annnexos PCAP.doc
DOC
Anunci licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Clàusula 14:
-Creació d'ocupació: si el contractista necessités contractar nou personal per a l'execució d'aquest contracte, hauran de ser treballadors desocupats inscrits en els Serveis Públics d'Ocupació.
- Compliment de les obligacions amb Seg. Social
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya