Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

26.01.2021 US COMUNIQUEM QUE EL DISSABTE 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H HI HA PROGRAMADA UNA ACTUACIÓ TÈCNICA AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE AFECTARÀ, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA i LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA AIXÍ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DIÀRIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT.

 

746/2020 Subministrament de material elèctric

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Unitat de contractació:
Secretaria
Codi d'expedient:
746/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament del material elèctric que es descriu en l'Annex 1 (Llista de materials) del plec de prescripcions tècniques i d'aquells altres de la mateixa naturalesa que siguin necessaris per reparar o esmenar un dany o deficiència que afecti als elements dels equipaments municipals.
Pressupost de licitació:
90.909,09 € sense IVA 10.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
29/01/21 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o correu electrònic que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
La presentació de les proposicions es realitzarà preferentment al Registre de Territori (Can Marcet) i no podran enviar-se per correu ordinari d'acord amb el PCAP.
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Valor estimat del contracte:
99.090,91 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2. Dependències d'Espai Públic, c. Pau Claris, 100 (Can Marcet), Sabadell, 08205) :
02/02/21 12:30 Acte públic, amb les restriccions i/o adaptacions que, si s'escau, calgui adoptar com a conseqüència de la crisi sanitària derivada del COVID19.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 90.00 - Criteri: Baixa econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Percentatge de descompte mínim sobre els preus dels productes del catàleg del licitador i no relacionats en l¿annex I del PPT. Obtindrà 10 punts el que ofereixi major percentatge de descompte.
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
31000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaracio sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Volum anual de negocis import superior a: 73.318,18 euros.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d¿estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d¿inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments realitzats en els últims tres anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant certificats que han d'indicar l'import, les dates i el destinatari públic o privat. Aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat compenent.
Per determinar la correspondència entre els subministraments acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrà als tres primers dígits dels respectius codis de la CPV i l'import anual acumulat en el any de major execució sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjança del contracte.
Import mínim: 34.681,82 euros

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya