Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació del el servei de monitoratge per les hores de la migdiada del centre Llar d'infants Picarol de Manresa

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central
Codi d'expedient:
08048022 \2021\1
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
¿ Funció principal
Sota la supervisió del personal educador, els/les monitors/es assistiran els alumnes de 0-3 anys que es queden a dinar a la llar d'infants Picarol, durant la seva migdiada d'acord amb l'establer a la clàusula primera.
Cada monitor/a assistirà en la migdiada un mínim de 16 i un màxim de 25 nens/es que gaudeixen del servei de menjador. La llar d'infants distribuirà els monitors durant la migdiada dels nens/es tenint en compte que on hi hagi alumnes de P0 atendran un màxim de 16 alumnes. En qualsevol cas, s'equilibrarà el repartiment de monitors tenint en compte el número total de nens/es de la llar que es quedin a dinar.
Pressupost de licitació:
21.699,90 € sense IVA 21.699,90 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/01/21 - 31/12/21
Àmbit geogràfic:
Manresa
Termini de presentació d'ofertes:
14/12/20 10:00 h
Observacions:
¿ Tasques específiques
Adequar l'aula per al descans dels infants, si s'escau.
Preparar l'infant per a l'estona del descans (canviar-lo, acompanyar-lo al servei, comprovar la seva higiene, ¿).
Vetllar per l'adequat descans dels infants resolent les incidències que puguin produir-se (tornar a dormir un infant, canviar bolquers, bressolar-lo,¿)
Despertar els infants una vegada acabat l'horari del descans i preparar-los per a les activitats de la tarda, segons acordin amb l'educadora corresponent.
¿ Condicions especials
Posar en coneixement del personal educador qualsevol incidència que es produeixi.
Romandre sota les directrius del personal del centre.
Valor estimat del contracte:
21.699,90 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Criteris automàtics d¿adjudicació
Ponderació: 75.00 - Criteri: Oferta econòmic a
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80410000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
S'eximeix els licitadors de l'acreditació de la solvència econòmica i financera i tècnica
o
professional en cas de resultar adjudicataris del contracte, sense perjudici que els licitadors
hagin de complir els requisits mínims de solvència que s'indiquen en l'apartat següent.
La solvència econòmica i financera:
el volum anual de negocis en l'à mbit de l'objecte del contracte ha de ser equivalent a
l¿import de licitació (IVA inclòs), referit al millor exercici dins dels tres ultima disponibles, en
funció de la data de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les
ofer tes.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
La solvència tècnica o professional
: serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar
naturalesa que els que constitueixen del contracte en curs. De com a màxim els tres ultims
anys entre els que ha de haver hi com a mínim un pressupost equivale nt a l'import el qual es
licita.
Si el contractista és de nova creació, entenent com a tal aquella empresa que tingui una
antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvència tècnica s¿acredita pels mitjans següents: S'han
d'acreditar indicant el m aterial i eq uip tècnic del que es disposarà per a l¿execució de les
prestacions, a la qual s¿adjuntarà la documentació acreditativa pertinent quan li sigui requerit
pels serveis dependents de l¿òrgan de contractació.

Plecs

 

Documentació

 
A323.pdf
PDF
INF_JUSTIFICATIU (1).pdf
PDF
Informe justificatiu de preu (segon).pdf
PDF
ANUNCI (1) 2021.pdf
PDF
Condicions d'execució:
VEURE LLETRA M DEL QUADRE DE CARACTERÍSTIQUES DEL PLEC DE CLÀUSULES ADMINSITRATIVES PARTICULARS.

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya