Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN LA CONNEXIÓ AMB EL CORREU CORPORATIU DE LA GENERALITAT ESTÀ AFECTANT L'ENVIAMENT DE CORREUS DES DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA

 

376/2020 Subministrament en règim de lloguer, la instal·lació, el manteniment i desmuntatge de l'enllumenat de Nadal a diferents equipaments municipals, carrers i espais públics de la ciutat de Sabadell per la Campanya de Nadal 2020-202

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
376/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Aquest contracte té per objecte el subministrament en règim de lloguer, la instal·lació, el manteniment i desmuntatge de l'enllumenat de Nadal a diferents equipaments municipals, carrers i espais públics de la ciutat de Sabadell per la Campanya de Nadal 2020-2021.
Pressupost de licitació:
99.173,55 € sense IVA 120.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos 15 dies
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
05/10/20 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).

Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada
l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal.
Valor estimat del contracte:
99.173,55 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura sobre 3) :
09/10/20 10:00 Fira Sabadell( C. Tres Creus n. 202)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Oferta econòmica.
Ponderació: 35.00 - Criteri: Augment del número de motius previstos als carrers: Es valorarà que s¿augmenti la quantitat mínima de motius previstos als diferents espais, i sempre que sigui possible, per la tipologia d¿elements a instal·lar i zones d¿ubicació.
Ponderació: 10.00 - Criteri: Disseny i originalitat dels motius: Es valorarà el disseny que es consideri més adequat pels carrers a engalanar, així com la vistositat i originalitat dels motius i la inclusió de noves propostes que milloren l¿enllumenat nadalenc del municipi.
Ponderació: 10.00 - Criteri: Característiques tècniques dels materials: Es valoraran els materials proposats, tenint en compte la major seguretat dels materials ofertats.
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
31520000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaracio sobre el volumen anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Volum anual de negocis import superior a 148.000 ¤ .
Observacions:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments realitzats en els últims tres anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant certificats que han d'indicar l'import, les dates i el destinatari públic o privat. Aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat compenent. Per determinar la correspondència entre els subministraments acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrà als tres primers dígits dels respectius codis de la CPV i l'import anual acumulat en el any de major execució sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjança del contracte.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic o unitats tècniques, estiguin o no integrats en l'empresa dels que es disposi per l'execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació acreditativa.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures emprades per garantir la qualitat i els mitjans de'estudi i d'investigació de l'empresa.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació acreditativa.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya