D¿acord amb l¿article 90.1. lletra b) de la LCSP, indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, requerint-se, com a mínim els següents:
- Un/a enginyer/ra tècnic especialitzat en instal·lacions, climatització i aigua, que entre d¿altres realitzarà les tasques d¿interlocutor tècnic ordinari amb el responsable de Manteniment, Infraestructures i TIC de L¿Auditori i amb la finalitat de donar suport tècnic de forma continuada. Aportarà una experiència contrastada mínima de cinc anys com a responsable de manteniment d¿instal·lacions d¿edificis. Serà responsable de la implantació i gestió del servei de manteniment objecte d¿aquesta licitació i serà localitzable les 24 hores els 365 dies.
- Un/a cap d¿equip, per a la gestió, organització, assignació de funcions, comunicació, control i motivació i desenvolupament del personal assignat a l¿execució del contracte. Experiència mínima 5 anys.
- Tres operaris/àries oficial de 1ª multidisciplinari, per a la realització de las tasques de manteniment preventiu, normatiu i correctiu objecte d¿aquesta licitació.
El personal encarregat de realitzar o supervisar las tasques de manteniment haurà de tenir la qualificació requerida per la reglamentació vigent (RITE, REBT, carnet LEGIONELA, etc.), en particular amb respecte a carnets professionals, i experiència acreditada en el manteniment i reparació, entre d¿altres, de les instal·lacions objecte d¿aquest contracte. Experiència mínima 3 anys.
- Dos/dues operaris/àries oficial 1ª multidisciplinaris per a la realització de tasques de manteniment conductiu. Experiència mínima de 2 anys.