Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de conducció i manteniment de les instal·lacions de L'Auditori

Òrgan de contractació:
Consorci de l'Auditori i l'Orquestra
Codi d'expedient:
20-48
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
SErveis de conducció i manteniment de les instal·lacions de L'Auditori.
Pressupost de licitació:
287.800,00 € sense IVA 348.238,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
25/09/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
863.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
01/10/20 10:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Com a màxim 2 anys addicionals
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 16/09/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Preu fix
Ponderació: 5.00 - Criteri: Preu hora servei reforç
Ponderació: 20.00 - Criteri: Organització del servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: Mitjans humans
Ponderació: 8.00 - Criteri: Mitjans materials
Ponderació: 2.00 - Criteri: Mesura ambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50700000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims finalitzats ha de ser per un import igual o superior a 287.800 ¤ sense IVA
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1.a) de la LCSP, una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l¿objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari, públic o privat, acreditant, com a mínim, dos contractes amb objecte similar al de la present licitació, atès que permet disposar de l¿experiència deguda en el sector
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1. lletra b) de la LCSP, indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, requerint-se, com a mínim els següents:

- Un/a enginyer/ra tècnic especialitzat en instal·lacions, climatització i aigua, que entre d¿altres realitzarà les tasques d¿interlocutor tècnic ordinari amb el responsable de Manteniment, Infraestructures i TIC de L¿Auditori i amb la finalitat de donar suport tècnic de forma continuada. Aportarà una experiència contrastada mínima de cinc anys com a responsable de manteniment d¿instal·lacions d¿edificis. Serà responsable de la implantació i gestió del servei de manteniment objecte d¿aquesta licitació i serà localitzable les 24 hores els 365 dies.

- Un/a cap d¿equip, per a la gestió, organització, assignació de funcions, comunicació, control i motivació i desenvolupament del personal assignat a l¿execució del contracte. Experiència mínima 5 anys.

- Tres operaris/àries oficial de 1ª multidisciplinari, per a la realització de las tasques de manteniment preventiu, normatiu i correctiu objecte d¿aquesta licitació.
El personal encarregat de realitzar o supervisar las tasques de manteniment haurà de tenir la qualificació requerida per la reglamentació vigent (RITE, REBT, carnet LEGIONELA, etc.), en particular amb respecte a carnets professionals, i experiència acreditada en el manteniment i reparació, entre d¿altres, de les instal·lacions objecte d¿aquest contracte. Experiència mínima 3 anys.

- Dos/dues operaris/àries oficial 1ª multidisciplinaris per a la realització de tasques de manteniment conductiu. Experiència mínima de 2 anys.
Observacions:
Els operaris de manteniment preventiu i manteniment conductiu, a més, hauran de tenir experiència acreditada en el sistema informàtic de manteniment assistit por ordinador (GMAO) i en el sistema informàtic de gestió de les instal·lacions (BMS) de L'Auditori.

El licitador haurà d'acreditar l'experiència del personal adscrit al contracte en relació a la tipologia de treballs indicats al PPT, considerant el següent nombre mínim de treballadors:

- 1 cap d'equip.
- 5 operaris oficials de 1ª multidisciplinaris
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1 lletra c) de la LCSP, les instal·lacions tècniques, les mesures utilitzades per l¿empresa licitadora per garantir la qualitat i els mitjans d¿estudi i investigació de l¿empresa
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1 lletra h) de la LCSP, declaració que indiqui la maquinària, el material i l¿equip tècnic de què es disposa per a l¿execució dels treballs o prestacions, a la qual s¿ha d¿adjuntar la documentació acreditativa pertinent
Observacions:
han de ser com a mínim els següents:

Oficina tècnica i d¿operacions pròpia a la província de Barcelona.

Ordinador amb capacitat de connexió a la xarxa local de L¿Auditori amb les característiques mínimes següents:

- Sistema operatiu Windows 10 Pro
Processador intel®Core i5-4590 3,30 Ghz, 64 bit, o equivalent
8 GB de memòria DDR· integrada

- Targeta gràfica nVidiaGeForce GT730 de 2Gb DDR3, o equivalent amb una capacitat de 256 GB (com a mínim, l¿equip informàtic del cap d¿equip haurà de ser SSD).

- Monitor LED de 23.8¿, 2560 x 1440, 5ms, o equivalent.

- Software: Sistema Operatiu Windows 10 Pro, un per cada equip informàtic: Microsoft Office (Word®, Excel®, Acces®, PowerPoint®), AdobeAcrobat.

- Disponibilitat del software necessari per a l¿adequada execució de la prestació (Visor documents Autocad), els necessaris per l¿adequat funcionament de l¿equip amb seguretat, antivirus, etc.

-Mitjans d'impressió.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1.e) de la LCSP, les titulacions acadèmiques i professionals de l¿empresari i del personal directiu de la empresa i, en particular, del personal responsable de l¿execució del contracte
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
D¿acord amb l¿article 93.f) LCSP, l¿empresa licitadora ha d¿acreditar que compleix les normes de garantia de la qualitat segons les certificacions següents: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001 atès que permet garantir uns protocols de seguiment i control de la qualitat en l¿execució del contracte
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.i) de la LCSP, indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment el propòsit de subcontractar amb un percentatge màxim del 5%.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya