Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Serveis de conducció i manteniment de les instal·lacions de L'Auditori

Òrgan de contractació:
Consorci de l'Auditori i l'Orquestra
Codi d'expedient:
20-48
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
SErveis de conducció i manteniment de les instal·lacions de L'Auditori.
Pressupost de licitació:
287.800,00 € sense IVA 348.238,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
25/09/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
863.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
01/10/20 10:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Com a màxim 2 anys addicionals
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 16/09/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Preu fix
Ponderació: 5.00 - Criteri: Preu hora servei reforç
Ponderació: 20.00 - Criteri: Organització del servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: Mitjans humans
Ponderació: 8.00 - Criteri: Mitjans materials
Ponderació: 2.00 - Criteri: Mesura ambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50700000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims finalitzats ha de ser per un import igual o superior a 287.800 ¤ sense IVA
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1.a) de la LCSP, una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l¿objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari, públic o privat, acreditant, com a mínim, dos contractes amb objecte similar al de la present licitació, atès que permet disposar de l¿experiència deguda en el sector
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1. lletra b) de la LCSP, indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, requerint-se, com a mínim els següents:

- Un/a enginyer/ra tècnic especialitzat en instal·lacions, climatització i aigua, que entre d¿altres realitzarà les tasques d¿interlocutor tècnic ordinari amb el responsable de Manteniment, Infraestructures i TIC de L¿Auditori i amb la finalitat de donar suport tècnic de forma continuada. Aportarà una experiència contrastada mínima de cinc anys com a responsable de manteniment d¿instal·lacions d¿edificis. Serà responsable de la implantació i gestió del servei de manteniment objecte d¿aquesta licitació i serà localitzable les 24 hores els 365 dies.

- Un/a cap d¿equip, per a la gestió, organització, assignació de funcions, comunicació, control i motivació i desenvolupament del personal assignat a l¿execució del contracte. Experiència mínima 5 anys.

- Tres operaris/àries oficial de 1ª multidisciplinari, per a la realització de las tasques de manteniment preventiu, normatiu i correctiu objecte d¿aquesta licitació.
El personal encarregat de realitzar o supervisar las tasques de manteniment haurà de tenir la qualificació requerida per la reglamentació vigent (RITE, REBT, carnet LEGIONELA, etc.), en particular amb respecte a carnets professionals, i experiència acreditada en el manteniment i reparació, entre d¿altres, de les instal·lacions objecte d¿aquest contracte. Experiència mínima 3 anys.

- Dos/dues operaris/àries oficial 1ª multidisciplinaris per a la realització de tasques de manteniment conductiu. Experiència mínima de 2 anys.
Observacions:
Els operaris de manteniment preventiu i manteniment conductiu, a més, hauran de tenir experiència acreditada en el sistema informàtic de manteniment assistit por ordinador (GMAO) i en el sistema informàtic de gestió de les instal·lacions (BMS) de L'Auditori.

El licitador haurà d'acreditar l'experiència del personal adscrit al contracte en relació a la tipologia de treballs indicats al PPT, considerant el següent nombre mínim de treballadors:

- 1 cap d'equip.
- 5 operaris oficials de 1ª multidisciplinaris
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1 lletra c) de la LCSP, les instal·lacions tècniques, les mesures utilitzades per l¿empresa licitadora per garantir la qualitat i els mitjans d¿estudi i investigació de l¿empresa
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1 lletra h) de la LCSP, declaració que indiqui la maquinària, el material i l¿equip tècnic de què es disposa per a l¿execució dels treballs o prestacions, a la qual s¿ha d¿adjuntar la documentació acreditativa pertinent
Observacions:
han de ser com a mínim els següents:

Oficina tècnica i d¿operacions pròpia a la província de Barcelona.

Ordinador amb capacitat de connexió a la xarxa local de L¿Auditori amb les característiques mínimes següents:

- Sistema operatiu Windows 10 Pro
Processador intel®Core i5-4590 3,30 Ghz, 64 bit, o equivalent
8 GB de memòria DDR· integrada

- Targeta gràfica nVidiaGeForce GT730 de 2Gb DDR3, o equivalent amb una capacitat de 256 GB (com a mínim, l¿equip informàtic del cap d¿equip haurà de ser SSD).

- Monitor LED de 23.8¿, 2560 x 1440, 5ms, o equivalent.

- Software: Sistema Operatiu Windows 10 Pro, un per cada equip informàtic: Microsoft Office (Word®, Excel®, Acces®, PowerPoint®), AdobeAcrobat.

- Disponibilitat del software necessari per a l¿adequada execució de la prestació (Visor documents Autocad), els necessaris per l¿adequat funcionament de l¿equip amb seguretat, antivirus, etc.

-Mitjans d'impressió.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1.e) de la LCSP, les titulacions acadèmiques i professionals de l¿empresari i del personal directiu de la empresa i, en particular, del personal responsable de l¿execució del contracte
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
D¿acord amb l¿article 93.f) LCSP, l¿empresa licitadora ha d¿acreditar que compleix les normes de garantia de la qualitat segons les certificacions següents: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001 atès que permet garantir uns protocols de seguiment i control de la qualitat en l¿execució del contracte
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.i) de la LCSP, indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment el propòsit de subcontractar amb un percentatge màxim del 5%.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya