Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Servei de "Casal d'Estiu 2020" al municipi de Santa Cristina d'Aro.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Cristina d'Aro
Codi d'expedient:
E116.4 0002-2020
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Pel que fa al termini per la presentació d'ofertes, segons estableix la disposició addicional 3a del Reial decret 463/2020, queden suspesos els terminis procedimentals des del moment de la declaració de l'estat d'alarma, el 14 de març de 2020. Els terminis es reprendran pel termini que resti una vegada desapareixi l'estat d'alarma.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de Casal d'Estiu (Casal de LLEURE, MULTIESPORTIU i de PATINATGE) de l'Ajuntament de Santa Cristina d'Aro, any 2020.
Pressupost de licitació:
53.831,09 € sense IVA 59.214,19 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Santa Cristina d'Aro
Termini de presentació d'ofertes:
14/04/20 11:00 h
Valor estimat del contracte:
53.831,09 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B- Acte PÚBLIC) :
24/04/20 09:00 Ajuntament Santa Cristina d'Aro- (Sala Plens municipal)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millores de la prestació del servei
Ponderació: 45.00 - Criteri: Valoració de la memòria/projecte d'organització i funcionament del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a) Volum anual de negoci: Haver obtingut un volum anual de negoci del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres (3) últims conclosos, d'almenys el valor estimat del contracte.
Mínim d'acreditació:
53.831,09 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d'accidents personals amb les cobertures següents: per despeses d'assistència sanitària, il·limitada; per defunció, un mínim de 12.000 euros i per invalidesa total i permanent, un mínim de 12.000 euros. En el supòsit de defunció d'una persona menor de 14 anys. l'assegurança s'ha de destinar a cobrir les despeses de sepeli.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per cobrir els riscos derivats del desenvolupament de l'activitat amb uns límits mínims d'indemnització de 150.000 euros per víctima i 600.000 euros per sinistre.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver realitzat serveis similars (casals de 100 o més usuaris) que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
Mínim d'acreditació:
37.681,76 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya