Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

LICITACIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS DE PREVENCIÓ, VIGILÀNCIA, SALVAMENT I SOCORRISME DE LES PLATGES DE BEGUR

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Begur
Codi d'expedient:
2020/0442
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
AVÍS IMPORTANT: NO SUSPENSIÓ DE TERMINIS. La Junta de Govern Local, en sessió de 24 de març de 2020, ha adoptat l'acord de NO SUSPENDRE els terminis del procediment de licitació per a l'adjudicació dels serveis de prevenció, vigilància, salvament i socorrisme de les platges de Begur, en aplicació del que disposa el Real Decret 465/2020, de 17 de març, en la seva disposició quarta; ES CONTINUA amb la tramitació del mateix, amb l'objectiu d'assegurar estar en disposició d'aquests serveis a l'inici de la temporada d'estiu; evitant d'aquesta manera afectar greument la vida i la salut de les persones usuàries de les platges, i a la vegada evitant incórrer en determinats incompliments de la normativa, d'acord amb el que resulta de la certificació de l'acord publicada a l'apartat AVISOS. En consequüència, ES CONFIRMA que CONTINUEN VIGENTS ELS TERMINIS previstos a l'anunci de licitació i als Plecs; i, en concret, que la data de finalització de presentació de les ofertes és el 16 D'ABRIL DE 2020.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objectiu d'aquest contracte és garantir les condicions de seguretat de les persones durant la temporada de bany. L'objecte inclou les següents tasques principals: servei d'informació als usuaris; vigilància de les platges; salvament i socorrisme; servei per evitar la pèrdua de nens; comprovació d'abocaments i altres incidències ambientals a les platges; col¿laboracions amb l'Ajuntament i cobertura d'esdeveniments extraordinaris dins i fora de l'horari de servei; entre d'altres, tal i com es defineix en el Plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
85.000,00 € sense IVA 102.850,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Begur
Termini de presentació d'ofertes:
16/04/20 12:00 h
Observacions:
TERMINIS - AVÍS IMPORTANT:
Tot i que el termini per a la presentació d'ofertes (establert al Plec i a l'anunci de convocatòria) es de 35 dies naturals des de l'enviament de l'anunci de licitació al DOUE (efectuat aquest a 12 de març de 2020), d'acord amb la disposició addicional tercera del Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, es SUSPENEN els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic. El còmput dels terminis es reprendrà en el moment en què perdi vigència el real decret, o en el seu cas, les pròrrogues del mateix.
En conseqüència, el termini indicat en aquest anunci de licitació (16 d'abril,com a data final de presentació d'ofertes) es té per no posat, atès que el termini ha quedat interromput. En el moment en què es reprengui el còmput es publicarà el corresponent AVÍS al perfil del contractant, indicant la data final de presentació d'ofertes.

OBSERVACIONS GENERALS:
Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL.
Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut.
Es podrà demanar a les empreses licitadores que introdueixin la PARAULA CLAU 24 hores després de finalitzat el termini de presentació d'ofertes i, en tot cas, l'han d'introduir dins del termini establert abans de l'obertura del primer sobre xifrat.
En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.
Valor estimat del contracte:
486.577,75 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de fins a quatre pròrrogues anuals (durada màxima del contracte, incloses les pròrrogues: 5 anys)
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 16/03/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Proposta econòmica (criteri automàtic)
Ponderació: 25.00 - Criteri: Proposta de millores (criteri automàtic)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Criteri sostenibilitat ambiental (criteri automàtic)
Ponderació: 50.00 - Criteri: Memòria tècnica (criteri subjecte a judici de valor)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
63725000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a) Es requereix comptar amb un volum anual de negocis, en l¿àmbit a què es refereix el contracte, igual o superior a 100.000¤ (cent mil euros), referit a l¿any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
b) Es requereix l'existència d'un contracte que asseguri la indemnització per riscos professionals del licitador, corresponents als serveis que constitueixen la prestació objecte del contracte, amb un capital mínim assegurat de 300.000,00 euros (tres-cents mil euros).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) Experiència en prestacions del mateix tipus o naturalesa a les de l¿objecte del contracte en els darrers tres anys.
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
b) Estar en disposició dels següents certificats de gestió ambiental: Certificat ISO 14001; o bé, Certificat de Sistema de Gestió Ambiental (EMAS).

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya