Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/2VTEmjS

 

Serveis postals de XALOC

Òrgan de contractació:
Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)
Codi d'expedient:
2020/223
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aèria
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de contractació és la prestació de serveis postals que genera la Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC), organisme autònom de la Diputació de Girona, d'acord amb allò que s'especifica en el Plec de prescripcions tècniques particulars regulador de la prestació d'aquests serveis (PPT).
Pressupost de licitació:
6.080.783,82 € sense IVA 7.357.702,08 € amb diferents tipus d'IVA
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
16/04/20 23:59 h
Observacions:
Per resolució del president delegat de Xaloc de data 26 de març de 2020, s'ha declarat la necessitat d'impulsar el procediment administratiu per a la contractació dels serveis postals de XALOC, per esdevenir indispensables per al funcionament bàsic de l'organisme.
Valor estimat del contracte:
16.416.076,30 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el/s contracte/s d'any a any, fins a tres anualitats més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Lot 1 - Baixa dels preus unitaris màxims dels serveis
Ponderació: 33.00 - Criteri: Lot 1 - Disponibilitat d¿un sistema informàtic de gestió dels enviaments
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 1 - Deteccions i correccions d¿adreces errònies
Ponderació: 8.00 - Criteri: Lot 1 - Reducció del termini de repartiment
Ponderació: 47.00 - Criteri: Lot 2 - Baixa dels preus unitaris màxims dels serveis
Ponderació: 2.00 - Criteri: Lot 2 - Bonificació del cost del 3r intent en bústia
Ponderació: 22.00 - Criteri: Lot 2 - Disponibilitat d¿un sistema informàtic de gestió dels enviaments
Ponderació: 18.00 - Criteri: Lot 2 - Capil·laritat de les oficines en el territori
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot 2 - Disposar d¿oficines obertes en dissabte
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot 2 - Reducció del termini de distribució de les notificacions administratives
Ponderació: 2.00 - Criteri: Lot 2 - Deteccions i correccions d'adreces errònies
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
_Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte.

Import mínim solvència econòmica i financera en funció del lot:

Lot 1): 326.017,28
Lot 2): 4.598.805,62
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
_Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixin l'objecte del contracte, realitzats en els últims tres anys i en els quals s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.

Import mínim solvència tècnica o professional en funció del lot:

Lot 1): 152.141,40
Lot 2): 2.146.109,29
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Les empreses que es presentin al Lot 2), també han de complir la següent solvència professional:

Ateses les característiques de l'objecte del contracte d'aquest Lot i que els articles 22.4 de la Llei 43/2010, de 30 de de desembre i 39 del RD 1829/1999, de 3 de desembre, atribueixen a l'operador postal universal la presumpció de veracitat i fefaença, els licitadors que no siguin l'operador postal universal, a més de l'aptitud i solvència indicada en el paràgrafs anteriors, hauran d'acreditar el compliment del requisit següent, a l'empara de la STS de 10 de desembre de 2015 (Rec. 3156/2014): que disposa d'un sistema que garanteixi la constància, per qualsevol mitjà admès en dret, que pel que fa a la prova del rebuig o impossibilitat de lliurament de la notificació o de les certificacions, supleixi les avantatges inherents a la fefaença amb semblants quotes d'eficàcia i mitjançant elements de prova alternatius, aliens a la documentació unilateral de l'empresa o al testimoni dels seus empleats.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya