Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA GENERALITZADA EN APLICACIONS CORPORATIVES DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT A LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Contracte de serveis consistent en els treballs de manteniment de les franges de protecció contra incendis a les urbanitzacions i parcel·les sense edificar del municipi de Tordera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Tordera
Codi d'expedient:
2019/8436
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte té per objecte l'execució dels treballs de reducció de la densitat d'arbrat i d'estassada i trituració del sotabosc, tant a la franja de baixa combustibilitat de les urbanitzacions, com a les parcel·les sense edificar de les urbanitzacions del municipi de Tordera. El contracte es dividirà en lots amb una doble finalitat, d'una banda, assegurar la qualitat dels treballs i reduir el termini d'execució dels treballs de manteniment de les franges de protecció contra incendis -atès que s'han d'executar una gran quantitat d'hectàrees en un temps relativament curt-, i de l'altra, facilitar l'accés de les PIME als contractes públics.
Pressupost de licitació:
250.446,70 € sense IVA 303.040,50 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
02/05/20 - 15/06/20
Àmbit geogràfic:
Tordera
Termini de presentació d'ofertes:
16/03/20 14:00 h
Observacions:
El licitador nomès ha d'omplir el document ANNEX 3 Model de presentació de l'oferta econòmica una sola vegada, indicant l'oferta a 1 lot, varis lots o tots els lots que desitgi participar. Aquest document l'haurà de signar electrònicament. Un cop signat el document ANNEX 3 Model de presentació de l'oferta econòmica, el qual li permet ofertar en un document únic a 1 lot, varis lots o tots els lots, s'ha desar (pujar) a tots els lots (1 a 9), tinguin o no intenció de participar en el lot en qüestió. A efectes de valoració de les ofertes presentades, es trindrà en compte el document ANNEX 3 Model de presentació de l'oferta econòmica desat (pujat) al LOT 1, i no es tindrà en compte la documentació presentada a la resta de lots, atès que tal i com es demana, han de pujar el mateix document que per al LOT 1.
Valor estimat del contracte:
1.202.144,16 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Sí, 3 anualitats més, d'any en any, per a les anualitats 2021, 2022 i 2023, sense que la durada total del contracte superi els 4 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
9
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
9
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
1
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels tres (3) últims disponibles, per un import mínim de 30.000 euros impostos inclosos
Mínim d'acreditació:
30.000,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior als 100.000 euros
Mínim d'acreditació:
100.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres (3) últims anys. 2 serveis en el curs dels tres (3) darrers anys per un mínim 20.000 euros
Mínim d'acreditació:
20.000,00 €
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, per la qual cosa haurà d'acreditar com a mínim 1 persona amb coneixements i competències per actuar en l'àmbit de l'objecte del contracte.
Mínim d'acreditació:
1,00 €

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya