Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

1034,1035,1036/2019 Serveis postals per l'Ajuntament de Sabadell a tot el territori de l'Estat

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
1034,1035,1036/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Canvi d'hora d'obertura del sobre 3
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Aquest contracte té per objecte la contractació dels serveis postals de l'Ajuntament de Sabadell a tot el territori de l'Estat. El contracte inclourà la recollida, classificació, distribució, lliurament i retorn dels enviaments, i per a les notificacions administratives i enviaments certificats amb avís de recepció, a més, la digitalització de l'avís, segons s'especifica al Plec de Prescripcions Tècniques Particulars. L'objecte principal serà el repartiment a tot el territori estatal i Andorra. Residualment ho serà a l'estranger.
Pressupost de licitació:
201.243,00 € sense IVA 243.504,03 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
20/01/20 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).

Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Valor estimat del contracte:
442.734,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2) :
22/01/20 12:00 Casal Pere Quart, Rambla 69, 1r pis, Sabadell 08202.
Obertura de pliques (Obertura Sobre 3) :
28/01/20 13:00 Casal Pere Quart, Rambla 69, 1r pis, Sabadell 08202.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar un any.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 1.00 - Criteri: Veure Annex 1 Quadre resum
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l¿any del major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Volum anual de negocis import superior a 332.050,95 ¤
Observacions:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import: Mínim 300.000 euros.
Observacions:
Justificant existència assegurança.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys corresponents a igual o similar naturalesa de l'objecte del contracte. L'import anual acumulat en l'any de major execució serà igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
Observacions:
S¿acreditarà mitjançant una relació dels treballs. Es podrà requerir la presentació de certificats expedits per l¿òrgan competent si es tracta d¿una entitat pública, o un certificat o declaració si el destinatari és un subjecte privat. Aquests certificats seran comunicats directament a l¿òrgan de contractació per l¿autoritat competent.

Per determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l¿objecte del contracte s¿atendrà al CPV.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Indicació de la maquinària, material i equip tècnic del que es disposa per a l'execució dels treballs.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació justificativa

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya