Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

SECOMSA GESTIÓ: Subministrament, amb modalitat de renting, de dues pales carregadores

Òrgan de contractació:
Serveis Comarcals Mediambientals, SA (SECOMSA)
Codi d'expedient:
C 08/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el subministrament, mitjançant arrendament en la modalitat de rènting o lloguer operatiu, sense opció de compra, de dos pales carregadores per la Planta Mecànic Biològica del Centre Comarcal de Gestió de Residus del Baix Camp.
Les maquinàries lliurades en règim d'arrendament a Secomsa Gestió, seran titularitat de l'empresa adjudicatària.
Pressupost de licitació:
515.000,00 € sense IVA 623.150,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Botarell
Termini de presentació d'ofertes:
24/01/20 23:55 h
Observacions:
El preu base de licitació global per a tota la vigència del contracte (4 anys) i per les dues pales carregadores és de cinc-cents quinze mil euros (515.000 ¤) més l'IVA al tipus vigent (21%), per import de cent vuit mil cent cinquanta euros(108.150,00 ¤). Es desglossa de la següent manera:
PALA 1
Pressupost base de licitació: 280.000 euros (4 anys)
Impost sobre el valor afegit: 58.800 euros
Total: 338.800 euros (4 anys)
PALA 2:
Pressupost base de licitació: 235.000 euros (4 anys)
Impost sobre el valor afegit: 49.350 euros
Total: 284.350 euros (4 anys)
Valor estimat del contracte:
515.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
28/01/20 12:00 C/ Dr. Ferran, 8 de REUS
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Canvi de pneumàtics
Ponderació: 20.00 - Criteri: Consum de combustible
Ponderació: 10.00 - Criteri: Servei de manteniment els caps de setmana amb la planta parada
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
43250000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Xifra anual de negocis en l'àmbit a què es refereixi el contracte, en els tres últims anys. Valor mínim exigit: 360.500¤
Mínim d'acreditació:
360.500,00 €
Expressió:
Euros
Període:
1 dels últims 3 anys
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Disposar d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals, amb indicació expressa dels riscos coberts, del seu mínim de vigència o de la data de naixement, per un import no inferior a 300.000 euros (vigent durant tota la vigència del contracte).
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Expressió:
Euros
Període:
1 dels últims 3 anys
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Principals subministraments realitzats en un dels últims tres (3) anys, igual o superior a 360.500 euros, similar al tipus o a la naturalesa de l'objecte del contracte. Els subministraments han de ser d'igual o similar naturalesa de l'objecte del contracte.
Mínim d'acreditació:
360.500,00 €
Expressió:
Euros
Període:
1 dels últims 3 anys

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya