Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, a causa d'una intervenció programada, els serveis de Sobre Digital i Presentació Telemàtica d’Ofertes quedaran interromputs el dia 14 de desembre entre les 22.00h i les 01.00h.

 

contracte mixt de serveis i subministraments relatiu al subministrament d'un nou sistema integral de registre, gestió i tramitació d'expedients electrònics per a l'Ajuntament del Vendrell

Òrgan de contractació:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
37/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte són serveis i subministraments necessaris par a implantar i mantenir un sistema de registre, gestió i tramitació d'expedients per a l'Ajuntament del Vendrell
Pressupost de licitació:
163.080,00 € sense IVA 197.326,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Vendrell
Termini de presentació d'ofertes:
26/06/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
195.696,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Criteris Preu
Ponderació: 3.00 - Criteri: Sistema modular integrat
Ponderació: 9.00 - Criteri: Millores
Ponderació: 43.00 - Criteri: Memòria Tècnica i Demostració Pràctica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72212900
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes per import igual o superior a una vegada el valor estimat del contracte, és a dir, per una quantia de:

195.696,00 euros.

S'acreditarà mitjançant: El volum anual de negocis del licitador s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hagués de trobar-se inscrit en aquest registre, i, en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres de inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis realitzats per l'empresa en els últims 3 anys, de igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, amb un import anual acumulat, en l'any de major execució, igual o superior al 70% de l'anualitat mitja del contracte, és a dir, per una quantia de: 34.246,80 ¤

Es demana un mínim de 2 projectes finalitzats, que s'acreditaran amb: certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic ,o, quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador acompanyat dels documents obrants en el poder del mateix que acreditin la realització de la prestació. Tant els certificats com els documents acreditatius hauran de detallar els imports, les dates i els destinataris (públics o privats) dels serveis.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les migracions realitzades per l'empresa, en els tres últims anys, cap al sistema proposat pel licitador.

Criteris: Es demana un mínim de 2 projectes realitzats amb una embergadura, cadascun d'ells, similar o comparable a la realitat de l'Ajuntament del Vendrell, és a dir, realitzats en municipis amb una població similar a la del Vendrell. (Es considerarà realitat comparable a partir de 30.000 habitants)

S'acreditarà mitjançant: Certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic ,o, quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador acompanyat dels documents obrants en el poder del mateix que acreditin la realització de la prestació.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Declaració del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat

Criteris: Declaració del personal mínim que s'exigeix per a dur a terme els serveis objecte d'aquest contacte que, al menys, seran un director de l'equip de treball i tres integrants d'aquest equip que hauran de respondre, com a mínim, als següents perfils:

- Tècnic (grau o llicenciatura) responsable en el procés de migració de dades
- Tècnic (grau o llicenciatura) responsable d'integració i parametrització del projecte
- Tècnic (grau o llicenciatura) responsable de la gestió del canvi tecnològic i implantació de les eines.

S'acreditarà mitjançant: La presentació dels corresponents TC2 i de la titulació pertinent. Els graus o llicenciatures que es valora necessaris pel desenvolupament d'aquestes tasques són les d'Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Telecomunicacions i Enginyeria tècnica informàtica.

Plecs

 

Documentació

 
Certificat aprovació plecs JGL.pdf
PDF
Informe Justificatiu.pdf
PDF
Anunci Licitació Gestor.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les que figuren en l'apartat Q del quadre de característiques del plec de clàusules administratives i econòmiques particulars del contracte.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya