Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIË A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERG╚NCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIË DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEM└TICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

contracte mixt de serveis i subministraments relatiu al subministrament d'un nou sistema integral de registre, gestiˇ i tramitaciˇ d'expedients electr˛nics per a l'Ajuntament del Vendrell

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
37/2018
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte sˇn serveis i subministraments necessaris par a implantar i mantenir un sistema de registre, gestiˇ i tramitaciˇ d'expedients per a l'Ajuntament del Vendrell
Pressupost de licitaciˇ:
163.080,00 € sense IVA 197.326,80 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Vendrell
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
26/06/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
195.696,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 45.00 - Criteri: Criteris Preu
Ponderaciˇ: 3.00 - Criteri: Sistema modular integrat
Ponderaciˇ: 9.00 - Criteri: Millores
Ponderaciˇ: 43.00 - Criteri: Mem˛ria TŔcnica i Demostraciˇ PrÓctica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72212900
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Volum anual de negocis referit al millor exercici dins dels tres ˙ltims disponibles en funciˇ de les dates de constituciˇ o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentaciˇ de les ofertes per import igual o superior a una vegada el valor estimat del contracte, Ús a dir, per una quantia de:

195.696,00 euros.

S'acreditarÓ mitjanšant: El volum anual de negocis del licitador s'acreditarÓ per mitjÓ dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari haguÚs de trobar-se inscrit en aquest registre, i, en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres de inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Relaciˇ dels principals serveis realitzats per l'empresa en els ˙ltims 3 anys, de igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, amb un import anual acumulat, en l'any de major execuciˇ, igual o superior al 70% de l'anualitat mitja del contracte, Ús a dir, per una quantia de: 34.246,80 Ą

Es demana un mÝnim de 2 projectes finalitzats, que s'acreditaran amb: certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic ,o, quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ del licitador acompanyat dels documents obrants en el poder del mateix que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ. Tant els certificats com els documents acreditatius hauran de detallar els imports, les dates i els destinataris (p˙blics o privats) dels serveis.
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Relaciˇ de les migracions realitzades per l'empresa, en els tres ˙ltims anys, cap al sistema proposat pel licitador.

Criteris: Es demana un mÝnim de 2 projectes realitzats amb una embergadura, cadascun d'ells, similar o comparable a la realitat de l'Ajuntament del Vendrell, Ús a dir, realitzats en municipis amb una poblaciˇ similar a la del Vendrell. (Es considerarÓ realitat comparable a partir de 30.000 habitants)

S'acreditarÓ mitjanšant: Certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic ,o, quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ del licitador acompanyat dels documents obrants en el poder del mateix que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ.
MitjÓ de solvŔncia:
TŔcnics o unitats tŔcniques
Descripciˇ:
Declaraciˇ del personal tŔcnic o de les unitats tŔcniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat

Criteris: Declaraciˇ del personal mÝnim que s'exigeix per a dur a terme els serveis objecte d'aquest contacte que, al menys, seran un director de l'equip de treball i tres integrants d'aquest equip que hauran de respondre, com a mÝnim, als segŘents perfils:

- TŔcnic (grau o llicenciatura) responsable en el procÚs de migraciˇ de dades
- TŔcnic (grau o llicenciatura) responsable d'integraciˇ i parametritzaciˇ del projecte
- TŔcnic (grau o llicenciatura) responsable de la gestiˇ del canvi tecnol˛gic i implantaciˇ de les eines.

S'acreditarÓ mitjanšant: La presentaciˇ dels corresponents TC2 i de la titulaciˇ pertinent. Els graus o llicenciatures que es valora necessaris pel desenvolupament d'aquestes tasques sˇn les d'Enginyeria InformÓtica, Enginyeria en Telecomunicacions i Enginyeria tŔcnica informÓtica.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
Certificat aprovació plecs JGL.pdf
PDF
Informe Justificatiu.pdf
PDF
Anunci Licitació Gestor.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les que figuren en l'apartat Q del quadre de caracterÝstiques del plec de clÓusules administratives i econ˛miques particulars del contracte.
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya