Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Servei de l'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Canovelles
Codi d'expedient:
1723/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'atenció, assistència i assessorament jurídic al ciutadà en matèria de consum, així com la realització de les activitats pròpies de la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor.
Pressupost de licitació:
13.818,00 € sense IVA 16.719,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Canovelles
Termini de presentació d'ofertes:
15/05/19 23:59 h
Observacions:
Els codis CPV que corresponen són:
- 79422000-8 Servei d'arbitratge i conciliació
- 85312320-8 Servei Assessorament
Valor estimat del contracte:
27.636,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
22/05/19 12:00 Sala de Plens de l'Ajuntament de Canovelles
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora de Qualificació del personal tècnic especialitzat - Percentatge del total de puntuació
Ponderació: 5.00 - Criteri: Assignació de personal destinat a l'execució dels treballs administratius - Percentatge del Total puntuació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Disseny i implementació de campanyes de sensibilització i informació en matèria de consum - Percentatge del Total de puntuació
Ponderació: 5.00 - Criteri: Ampliació de la dedicació horària establerta en el Plec de prescripcions tecniques - Percentatge del Total puntuació
Ponderació: 70.00 - Criteri: Millor preu - Percentatge total de puntuació
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79422000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d'indemnització per riscos professionals i responsabilitat civil, que hagi de cobrir un risc, com a mínim, amb un límit d'indemnització de 250.000 euros per sinistre.
Mínim d'acreditació:
250.000,00 €
Observacions:
S'acreditarà mitjançant el certificat expedit per l'assegurador, en el que constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en que procedeixi.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs de característiques similars al que ara es licita realitzats pel licitador en els darrers tres anys, relació que ha d¿incloure els imports, les dates, els seus beneficiaris públics o privats i avalats per certificacions de bona execució. Caldrà que l¿import anual acumulat dels quals l¿any de més execució sigui igual o superior al 70 per cent de l¿anualitat mitjana del contracte (4.836,3 euros).
Mínim d'acreditació:
4.836,30 €
Observacions:
S'hi adjuntaran els certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que constin en el seu poder i que acreditin la realització de la prestació. En el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament e l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. No obstant, si la data de creació de l'empresa o del seu inici d'activitats és inferior a cinc anys, la documentació a presentar només s'ha de referir als exercicis d'existència o activitat efectiva del licitador.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
El licitador haurà d'adscriure, d'acord amb l'article 76.2 LCSP, els mitjans personals i materials que indicarà mitjançant relació i que, en particular, haurà de comprendre els següents:

- Un/a tècnic/a de consum (Titulació mínima d'assistent tècnic en consum acreditada per l'Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya o similar o llicenciatura en dret), que cobrirà totes les hores del servei (7 h setmanals), i que s'ajustarà al perfil professional adequat a les seves tasques descrit als plecs.

- Equip de treball mínim d'ordinador portàtil i mòbil. El portàtil amb el seu programari ha de permetre la redacció i impressió de documents, connectar-se a internet i gestionar el correu online.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya