Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Realització d'un seguiment diari de mitjans audiovisuals, premsa digital i xarxes socials que es materialitzarà en el proveïment de continguts en format de vídeo, àudio i/o text, per a la Direcció General de Comunicació. PR-2019-20001.

Òrgan de contractació:
Departament de la Presidència
Codi d'expedient:
PR-2019-20001
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Realització d'un seguiment diari de mitjans audiovisuals, premsa digital i xarxes socials que es materialitzarà en el proveïment de continguts en format de vídeo, àudio i/o text, per a la Direcció General de Comunicació.
Pressupost de licitació:
48.744,00 € sense IVA 58.980,24 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/04/19 - 31/12/19
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
12/04/19 12:00 h
Observacions:
1. En el Sobre Digital, trobareu el DEUC en versió catalana i en aquest anunci es facilita a títol informatiu. Atès que aquesta licitació es divideix en tres lots, trobareu tres documents DEUC.
Per emplenar el DEUC en versió castellana, cal seguir les indicacions de la GUIA que es facilita com a document adjunt en aquest anunci. El DEUC en versió castellana també s'ha d'incorporar al Sobre Digital.

2.D'acord amb el Dictamen 1/2019 de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, en tots els documents signats i publicats en aquest espai, s'elimina qualsevol referència al DNI o document equivalent i la pròpia signatura, si escau. Per tant, la identificació de les persones signants es farà amb el nom, cognom i, si és el cas, amb el càrrec de les persones signants.
Valor estimat del contracte:
97.488,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es podrà prorrogar el contracte en una ocasió, pel mateix termini del contracte inicial, d'acord amb les disponibilitats pressupostàries.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Automàtic: Oferta econòmica.
Ponderació: 40.00 - Criteri: Automàtic (LOT 1 i 2): Reducció termini d'entrega.
Ponderació: 40.00 - Criteri: Automàtic (LOT 3): Detecció temes amb més participació a xarxes.
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Per a cada lot per separat, xifra anual de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a l'objecte del contracte, en relació al millor exercici dins dels tres darrers anys disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats empresarials, per un import igual o superior als indicats a continuació, per a cadascun dels lots:
Observacions:
Lot Import anual
1 15.000,00 ¤
2 11.250,00 ¤
3 22.500,00 ¤

Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Per a cada lot per separat: serveis o treballs d'igual o similar naturalesa a l'objecte del contracte realitzats en els darrers tres anys (com a mínim 10 treballs en total). L'import anual dels serveis o treballs d'igual o similar naturalesa realitzats durant l'anualitat de major execució del període de tres anys esmentat serà de, com a mínim de l'import que es detalla a continuació per a cadascun dels lots (*):
Observacions:
Lot Import anual
1 15.000,00 ¤
2 11.250,00 ¤
3 22.500,00 ¤

(*) Pel que fa a la solvència tècnica o professional, d'acord amb l'article 90.4 LCSP, en el cas que l'empresa sigui de nova creació, amb una antiguitat inferior a 5 anys, el nombre mínim de la plantilla de l'empresa haurà de ser de deu treballadors i de tres directius.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
20001_DEUC.pdf
PDF
DEUC_guia_espd_faq_ES.pdf
PDF
20001_Res_aprova.pdf
PDF
20001_Informe_justificatiu.pdf
PDF
20001_plantilla_anunci_licitacio_cat.rtf
RTF
Condicions d'execució:
Durant l'execució del contracte la empresa o empreses adjudicatàries haurà de complir i acreditar, per a les noves contractacions de personal, que almenys un 50% d'aquestes han de ser indefinides (Art. 202.2 LCSP).
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya