Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Arranjament de la vorera del carrer Can Pantiquet entre els carrers Can Flaquer i Hipòlit Lázaro de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COOB/19002
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció d'autopistes, carreteres, camps d'aterratge, vies fèrries i centres esportius
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
La finalitat del projecte és reparar la vorera del carrer Can Pantiquet que es troba molt malmesa per les arrels dels arbres, que estan aixecant tot el paviment. El paviment de calçada també es troba molt deteriorat a la zona d'aparcament Les actuacions definides al Projecte consisteixen en el desmuntatge del mobiliari urbà, enderroc de paviments de vorera i calçada en zona d'aparcament, reparació d'escocells per a la col·locació al seu voltant d'un sistema anti-arrels, formació de vorera amb formigó imprès, pavimentació de la zona d'aparcament, col·locació del mobiliari urbà i reposició de l'enllumenat amb repintat dels actuals fanals.
Pressupost de licitació:
82.336,50 € sense IVA 99.627,16 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
12/03/19 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 13 del PCAP, fins al 05.03.2019 per acceptació de preguntes i fins al 09.03.2019 per a la publicació de respostes; i fins al 12.03.2019 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, reproduïm els paràgrafs del PCAP següents:

- clàusula 13 del PCAP "Termini, lloc i procediment de presentació de les ofertes": ... Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut.

- clàusula 17 del PCAP "Obertura de les proposicions": ... Es podrà demanar a les empreses licitadores que introdueixin la PARAULA CLAU 24 hores després de finalitzat el termini de presentació d'ofertes i, en tot cas, l'han d'introduir dins del termini establert abans de l'obertura del primer sobre xifrat.

En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.
En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 13 de març de 2019, els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (14 de març de 2019, a partir de les 11.45 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
90.570,15 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45233251
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri de la solvència econòmica i financera és el volum anual de negocis del licitador o candidat, en l'àmbit d'aquest contracte, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d'un mínim de 150.000,00 euros i s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
150.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
L'execució en els darrers cinc anys d'obres del mateix grup o subgrup de classificació que el corresponent al contracte per un import d'anualitat mitjana igual o superior a 150.000,00 euros, IVA exclòs i s'acreditaran per la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el seu destinatari sigui una entitat del sector públic; o, quan el seu destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant una certificació expedida per aquest o, si no es disposa d'aquesta certificació, mitjançant una declaració del licitador acompanyada dels documents que acreditin la realització dels treballs.
Mínim d'acreditació:
150.000,00 €
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Indicació del personal tècnic adscrit al contracte, integrats o no en l'empresa (en el cas de subcontractar part de l'execució del contracte, cal indicar quines prestacions es pretenen subcontractar).
Classificació empresarial:
Opcionalment, Grup C, subgrup 6, categoria B o Grup C, subgrup 6, categoria 1

Plecs

 

Documentació

 
19002ob Projecte obres.pdf
PDF
19002ob Informe necessitats.pdf
PDF
19002ob Decret aprovació PCAP i convocatòria licitació.pdf
PDF
19002ob Pressupost editable.TCQ
TCQ
19002ob Pressupost editable.xlsx
XLS
19002ob Anunci licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
L'establert en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Projecte d'obres, i especificament en la clàusula 34 del PCAP
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya