Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació mixte del servei de manteniment i reparació de vehicles municipals i de la maquinària de jardiners així com el subministrament de recanvis i consumibles de jardineria

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2018/5000
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la prestació del servei de manteniment preventiu i correctiu, revisions, servei d'ITV i reparació de la flota de vehicles i de la maquinària de jardiners i paletes propietat de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni (s'inclou el subministrament d'elements de recanvi propi d'aquests elements), així com la reparació i reposició de pneumàtics tot tenint en compte que es disposa de diferents marques i models de vehicles i maquinària.
Pressupost de licitació:
100.424,96 € sense IVA 121.514,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Baix Empordà
Termini de presentació d'ofertes:
20/02/19 15:00 h
Valor estimat del contracte:
170.722,43 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de prorrogar una anualitat més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
5
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
5
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
5
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - MILLOR OFERTA RELATIVA AL PREU UNITARI PER HORA DE LA MÀ D'OBRA
Ponderació: 30.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - DESCOMPTE DELS MATERIALS DE REPARACIÓ MÉS BAIX
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - PREU UNITARI PER REVISIÓ ANUAL DE VEHICLES
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - PREU UNITARI PER SERVEI ITV
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE GARANTIA MÍNIM EXIGIT
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 1, LOT 2 I LOT 3 - SERVEI DE TRASLLAT DE VEHICLES O MAQUINÀRIA
Ponderació: 50.00 - Criteri: LOT 4 - DESCOMPTE DELS MATERIALS MÉS BAIXOS (NEUMÀTICS I ACCESSORIS NECESSARIS)
Ponderació: 25.00 - Criteri: LOT 4 - PREUS UNITARIS PER PREU/HORA DEL SERVEI MÉS BAIX
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 4 - AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE GARANTIA MÍNIM EXIGIT
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 4 - PREU UNITARI DEL SERVEI D'ASSISTÈNCIA EN CARRETERA MES BAIX
Ponderació: 40.00 - Criteri: LOT 5 - MILLOR OFERTA RELATIVA AL PREU UNITARI PER HORA DE LA MÀ D'OBRA
Ponderació: 35.00 - Criteri: LOT 5 - DESCOMPTE SOBRE ELS MATERIALS DE REPARACIÓ I DE SUBMINISTRAMENT MES BAIX
Ponderació: 25.00 - Criteri: LOT 5 - AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE GARANTI MÍNIM EXIGIT
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:

Criteris de selecció relatius a la solvència econòmica i financera:

D'acord amb l'article 87 de la LCSP, els licitadors acreditaran la seva solvència econòmica i financera pels següents mitjans:

LOTS 1-5

-Declaració responsable relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys el 70% de l'anualitat mitjana de cada lot del contracte.

Al dividir-se el contracte en lots, caldrà justificar les quantitats mínimes següents:

LOT 1: 8.750,00 ¤
LOT 2: 2.047,50 ¤
LOT 3: 6.391,00 ¤
LOT 4: 6.968,50 ¤
LOT 5: 10.991,74 ¤


El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. Alternativament es pot presentar també el resum de la declaració d'IVA presentada a Hisenda (model 390). Aquesta documentació ha de fer referència als últims tres exercicis.


En el cas que el període transcorregut des de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys, el requeriment es podrà referir al període efectiu d'activitat. En el supòsit que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrà ser proporcional.


Observacions:

Alternativament els licitadors poden acreditar l'experiència econòmica-financera com la tècnica o professional mitjançant la declaració de posseir el certificat de classificació empresarial, en vigor juntament amb una declaració del legal representant conforme les circumstàncies referides en aquest document no han experimentat cap variació, en el següent grup, subgrup i categoria.

LOTS 1, 2, 3 i 4:

- Anterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 2 A

- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015
Grup Subgrup Categoria
Q 2 1

LOT 5:

- Anterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 1 A

- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 1 1


Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Criteris de selecció relatius a la solvència tècnica o professional:

LOTS 1-5

Una relació signada dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat en poder del mateix que acreditin la realització de la prestació; si s'escau aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Als efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim, s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.

S'exigeix que el licitador acrediti com a executat (sense incloure impostos) un import mínim equivalent al 70% de la anualitat mitjana de cada Lot del contracte en serveis de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte dins del termini referit.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució (Annex 10) realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l' empresari, si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

L'import mínim d'acreditació serà:

LOT 1: 8.750,00 ¤
LOT 2: 2.047,50 ¤
LOT 3: 6.391,00 ¤
LOT 4: 6.968,50 ¤
LOT 5: 10.991,74 ¤


Per a empreses de nova creació (menys de 5 anys), la seva solvència s'acreditarà mitjançant declaració responsable de l'empresa on s'indiqui el personal tècnic del qual es disposarà per a l'execució del contracte, així com que com a mínim es compta per a l'execució amb un oficial de 1ª mecànic i un encarregat/recepcionista.

Observacions:

Alternativament els licitadors poden acreditar l'experiència econòmica-financera com la tècnica o professional mitjançant la declaració de posseir el certificat de classificació empresarial, en vigor juntament amb una declaració del legal representant conforme les circumstàncies referides en aquest document no han experimentat cap variació, en el següent grup, subgrup i categoria.

LOTS 1, 2, 3 i 4:

- Anterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 2 A

- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015
Grup Subgrup Categoria
Q 2 1

LOT 5:

- Anterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 1 A

- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015:
Grup Subgrup Categoria
Q 1 1


Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya