Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació de la prestació del servei de conservació de la jardineria i neteja del Parc de la Pegaso i zones d'influència i la inserció laboral de col·lectius amb especials dificultats d'inserció laboral, amb mesures de contractació pública sostenible (Reservat a Centres Especials de Treball d'iniciativa social)

Òrgan de contractació:
Institut Municipal Parcs i Jardins de Barcelona
Codi d'expedient:
19/0004-00-CP/01
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Solvència econòmica i tècnica
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació de la prestació del servei de conservació de la jardineria i neteja del Parc de la Pegaso i zones d'influència i la inserció laboral de col·lectius amb especials dificultats d'inserció laboral.
Pressupost de licitació:
681.408,18 € sense IVA 817.008,40 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
19/03/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
1.635.379,64 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2A) :
29/03/19 11:30 Sala Barcelona- Av. Diagonal, 240,2a planta-08018 Barcelona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de quatre anys. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes anuals o mensuals. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: proposta tècnica d'acompanyament a la inserció laboral i protocols de seguiment
Ponderació: 20.00 - Criteri: proposta de coordinació i metodologia de la prestació del servei
Ponderació: 35.00 - Criteri: preu ofertat
Ponderació: 5.00 - Criteri: b) Per l¿aportació al servei d¿un vehicle que utilitzi combustibles alternatius al biodièsel o gasolina
Ponderació: 5.00 - Criteri: c) Per la formació i experiència de l'assessor/a en Gestió Integrada de Plagues
Ponderació: 15.00 - Criteri: d) Proposta de seguiment i acompanyament social
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77311000
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D¿acord amb la previsió de l¿article 87.1.a) LCSP, el volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d¿inici d¿activitats de l¿empresa, ha de tenir un valor estimat superior a 570.000,00 euros. En el cas de què la data de constitució de l¿empresa o d¿inici d¿activitat sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s¿entendrà proporcional al període.
Mínim d'acreditació:
570.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D¿acord amb l¿article 90.1.a) LCSP, l¿import anual, sense incloure els impostos, que l¿empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l¿any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l¿objecte d¿aquest contracte ha de ser com a mínim de 270.000,00 euros.
Mínim d'acreditació:
270.000,00 €
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
El criteri de correspondència entre els serveis executats per l¿empresa licitadora i els que constitueixen l¿objecte del contracte és la pertinença al mateix subgrup de classificació, si el contracte està enquadrat en algun dels que estableix el Reglament de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques (RLCAP), Real Decret 1098/2001, de 12 d¿octubre, i en cas contrari, la igualtat entre els tres primers dígits dels respectius codis CPV.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
¿ Un encarregat/da de jardineria, qualificat amb un de Cicle Formatiu de Grau Mig en Jardineria (Tècnic especialista), el seu equivalent o superior, amb competències acreditades per exercir activitats de jardineria pública, amb experiència mínima acreditada de 5 anys en manteniment d'espais verds i jardineria pública
¿ Un tècnic designat com a responsable del contracte que disposi de la titulació d'Enginyer Tècnic Agrícola o Enginyer Agrònom) o grau superior en estudis de jardineria, o el seu equivalent, amb competències i atribucions legals acreditades per titulació per exercir activitats de caràcter tècnic i de gestió de dades, especialitzat en Jardineria i Reg, amb experiència mínima acreditada de 5 anys en manteniment d'espais verds i jardineria pública
¿ Un assessor/a en Gestió Integrada de Plagues que estarà qualificat i en possessió de la titulació habilitant, segons el Reial Decret 1311/2012 i haurà adquirit uns coneixements adequats pel desenvolupament de les seves funcions, amb experiència mínima acreditada de 2 anys en aplicacions de productes fitosanitaris en espais verds públics.
Centres especials d'ocupació:

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya