Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

licitació del servei de menjador delcentre escolar Institut Escola Sant Jordi de Navàs

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya Central
Codi d'expedient:
08072188/2018/1
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte tindrà per objecte la gestió del servei menjador als locals de IE Sant Jordi de
Navàs, que disposen de cuina pròpia, amb subjecció a les següents condicions:
L'adjudicatari haurà de presentar les següents relacions de preus:
Relació núm. 1:
Preu del menú amb beguda, pa i postres, segons l'Annex d'aquest plec de prescripcions
tècniques.
Relació núm. 2
Preu dels plats de règim o dietètics per prescripció facultativa segons l'Annex del plec
de prescripcions tècniques.
Preus d'altres alternatives que el concursant vulgui oferir lliurement.
Els licitadors poden completar la seva oferta amb altres elements complementaris que per
les seves característiques estimin d'utilitat per a l'Administració. En tot cas caldrà detallar
el preu i les característiques dels serveis.
Pressupost de licitació:
38.200,00 € sense IVA 38.200,00 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/02/19 - 31/12/19
Àmbit geogràfic:
Navàs
Termini de presentació d'ofertes:
28/01/19 12:00 h
Observacions:
Hi ha un 10 % d'IVA, aplicable només al preu d'alimentació.
Valor estimat del contracte:
76.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Oferta tècnica
Ponderació: 75.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55523100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis en
l'àmbit de l'objecte del contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles
en funció de la data de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de
les ofertes. El volum de negocis mínim anual ha de ser equivalent a l'import de licitació
(IVA inclòs).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim, els tres últims anys, entre els que ha d'haver, com a mínim, un de pressupost equivalent a l'import al qual es licita i en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat; s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.

Per determinar que un treball o servei és de la mateixa o similar naturalesa que el que constitueix l'objecte del contracte, es tindran en compte els tres primers dígits dels codis respectius de la CPV.

Si el contractista és de nova creació, entenent com a tal aquella empresa que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvència tècnica s'ha d'acreditar pels mitjans següents: Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.

Plecs

 

Documentació

 
1.Justificació de la necessitat de contractar_signed.pdf
PDF
5.Resolució d'inici i aprovació de l'expedient_signed.pdf
PDF
2.Informe justificatiu preu (menjador)_signed.pdf
PDF
6.Anunci de licitació_signed.pdf
PDF
Condicions d'execució:
VEURE LLETRA M DEL QUADRE DE CARACTERÍSTIQUES DEL PLEC DE CLÀUSULES ADMINSITRATIVES PARTICULARS.

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya