Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

26.01.2021 US COMUNIQUEM QUE EL DISSABTE 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H HI HA PROGRAMADA UNA ACTUACIÓ TÈCNICA AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE AFECTARÀ, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA i LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA AIXÍ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DIÀRIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT.

 

826/2018 Serveis auxiliars de conversa de llengua anglesa a 13 centres d'educació Secundària de Sabadell.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
826/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'auxiliars de conversa en llengua anglesa a 13 instituts de secundària de Sabadell: Agustí Serra, Arraona, Escola Industrial, Ferran Casablancas, Joan Oliver, Jonqueres, La Serra, Les Termes, Miquel Crusafont, Pau Vila, Ribot i Serra, Sabadell i Vallés.
Pressupost de licitació:
29.283,09 € sense IVA 35.432,53 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos 15 dies
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
17/01/19 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Valor estimat del contracte:
58.566,18 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre 1) :
18/01/19 14:00 Oficines del Servei d'Educacio, c. Blasco de Garay, 19 Sabadell.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de prorrogar durant l'any 2020 per termini de 5 mesos i 15 dies.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Millora econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta de millor retribució salarial dels treballador que executin el contracte.
Ponderació: 16.00 - Criteri: Pla de formació per a treballadors/es, específic i referent a l¿objecte del contracte
Ponderació: 5.00 - Criteri: Sistema de coordinació amb els centres educatius i l¿Ajuntament.
Ponderació: 3.00 - Criteri: Pla de substitucions per cobrir incidències de baixes i absències
Ponderació: 9.00 - Criteri: Propostes per potenciar en l¿alumnat les capacitats de comprendre, expressar-se i dialogar en llengua anglesa, de forma motivadora i diversa per arribar a tot l¿alumnat.
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta d¿avaluació de les accions desenvolupades
Ponderació: 3.00 - Criteri: Concreció de propostes d¿altres tasques de reforç, relacionades amb l¿aprenentatge de la llengua anglesa per complementar l¿acció a l¿aula
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaracio sobre el volumen anual de negocis del licitador referit a l¿any del major volum de negoci dels tres últims conclosos
Mínim d'acreditació:
70.000,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals. Justificant existència assegurança.
Mínim d'acreditació:
150.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys corresponents a igual o similar naturalesa de l¿objecte del contracte. L¿import anual acumulat en l¿any de major execució será igual o superior al 70% de l¿anualitat mitjana del contracte.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic o de les unitats tècniques, estiguin o no integrats en l¿empresa, dels que es disposi per l¿execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures utilitzades per l¿empresari per garantir la qualitat i dels mitjans d¿estudi i investigació de l¿empresa.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i profesionals de l¿empresari i del personal directiu de l¿empresa i, en particular, el personal responsable de l¿execució del contracte
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l¿empresa i del nombre de directius durant els últims tres anys
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Indicació de la maquinària, material i equip tècnic del que es disposa per a l'execució dels treballs.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya