Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE DIVERSOS MATERIALS PER AL CENTRE D'EDUCACIÓ ESPECIAL MONTSERRAT MONTERO DE GRANOLLERS (LOT : MATERIAL D'OFICINA; LOT 2: MATERIAL DIDÀCTIC I EDUCATIU; LOT 3: MATERIAL SANITARI I LOT 4: MATERIAL D'ÚS HIGIÈNIC)

Òrgan de contractació:
Consorci d'educació especial Montserrat Montero
Codi d'expedient:
2018/077
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de diversos materials per al Centre d'Educació Especial Montserrat Montero de Granollers, desglossat en quatre lots a continuació indicats:
Lot 1: Material d'oficina (annex 1 del PPT)
Lot 2: Material didàctic i educatiu (annex 2 del PPT)
Lot 3: Material sanitari (annex 3 del PPT)
Lot 4: Material d'ús higiènic (annex 4 del PPT)
Pressupost de licitació:
24.214,23 € sense IVA 29.299,22 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
03/01/19 14:00 h
Observacions:
*En el cas del LOT 3 s'ha calculat un IVA màxim del 21% entenen que pot variar segons els productes sol·licitats.

Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=caHYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"&HYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"SkinName=aytogranollers.

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h.
Valor estimat del contracte:
58.114,16 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
04/01/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de dos anys amb efectes des de l'1 de gener de 2019 fins el 31 de desembre de 2020. Això no obstant, el contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 4 anys, sempre que les seves característiques es mantinguin inalterables durant el seu període de duració.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 100.00 - Criteri: A.- Oferta baixa linial (%) sobre els preus unitaris standard indicats en els annexos del plec de prescripcions tècniques i també sobre els preus unitaris no standards dels articles que es puguin necessitar
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitjana el valor estimat del contracte quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitjana el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.
El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositades en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i
en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis
mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Quan un contracte es divideixi en lots, el present criteri s'aplicarà en relació amb cadascun dels lots. No obstant això, l'òrgan de contractació podrà establir el volum de negocis mínim anual exigit
als licitadors per referència a grups de lots en cas que a l'adjudicatari se li adjudiquin diversos lots que hagin d'executar-se al mateix temps.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels subministraments efectuats per l'interessat en el curs dels 3 últims anys, indicant expressament l'import dels subministraments realitzats, el destí i la data/anualitat.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, o de la seva anualitat mitjana si aquesta és inferior al valor
estimat del contracte.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
CEEMM - INFORME LICITACIÓ CONTRACTE SUBMINISTRAMENT MATERIAL 2019-2020.pdf
PDF
2018_077 ANUNCI LICITACIO SUBMINISTRAMENTS LOT1,LOT2,LOT3 I LOT4.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya