Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ ENTRE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA (PSCP) I LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DE L'ESTAT (PLACSP) ESTÀ PROVOCANT QUE ALGUNES PUBLICACIONS DE LA PSCP NO S'ENVIÏN CORRECTAMENT A LA PLACSP. ELS TÈCNICS ESTAN TREBALLANT PER TAL QUE LA INCIDÈNCIA ESTIGUI RESOLTA AL LLARG DEL DIA D'AVUI. LES PUBLICACIONS DE LA PSCP QUE NO S'ESTAN ENVIANT EN AQUESTS MOMENTS ES PUBLICARAN A LA PLACSP TAN AVIAT ESTIGUI RESOLT EL PROBLEMA TÈCNIC.

 

Exp. 293/2018-SE-PORH: Contractació del servei de manteniment multitècnic dels centres del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona.

Òrgan de contractació:
Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona
Codi d'expedient:
293/2018-SE-PORH
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'informa que la denominació del "Llistat de subrogació del personal de manteniment" publicat el dia 26/10/2018 no pressuposa l'obligació de subrogació sinó que es tracta d'un "llistat del personal afecte al servei". En aquest sentit, veure els aclariments publicats en data 30/10/2018. Amb motiu d'aquest aclariment, es publica l'ampliació del termini de presentació de proposicions que queda establert per al dia 14 de novembre de 2018 a les 11:00 hores i l'obertura del Sobre núm. 2 queda ajornada al dia 16 de novembre de 2018 a les 08:30 hores a l'Auditori de l'Edifici França (Passeig de la Circumval·lació, 8, 08003, Barcelona). Se informa que la denominación del "Listado de subrogación del personal de mantenimiento" publicado el día 26/10/2018 no presupone la obligación de subrogación sino que se trata de un "listado del personal afecto al servicio". En este sentido, ver las aclaraciones publicadas en fecha 30/10/2018. Con motivo de esta aclaración, se publica la ampliación del plazo de presentación de proposiciones que queda establecido para el día 14 de noviembre de 2018 a las 11:00 horas, y la apertura del Sobre núm. 2 queda aplazada para el día 16 de noviembre de 2018 a las 08:30 horas en el Auditori del Edifici França (Passeig de la Circumval·lació, 8, 08003, Barcelona).
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de manteniment multitècnic de les instal·lacions dels diversos centres del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona, segons característiques i condicions definides al Plec de prescripcions tècniques de la licitació.
Pressupost de licitació:
5.050.270,32 € sense IVA 6.110.827,08 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
14/11/18 11:00 h
Observacions:
- Visita obligatòria a les instal·lacions: SÍ. Es realitzarà un únic dia per a tots els licitadors i es farà el quinzè dia natural d'haver-se publicat l'anunci al Perfil del contractant del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona dins de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya (https://contractaciopublica.gencat.cat/).
El Planning amb l'hora i punt de trobada per cadascú dels Centres es publicarà en el perfil del contractant.

Les empreses sol·licitaran l'assistència a la visita dins dels 10 dies naturals següents a la publicació de la licitació al perfil, enviant un correu electrònic a la següent adreça: contractacio@parcdesalutmar.cat indicant nom de l'empresa (raó social), persona de contacte i persona que assistirà a la visita en cas que no sigui la mateixa persona de contacte, adreça de correu electrònic i telèfon.

Aquest tràmit de sol·licitud és condició imprescindible per assistir a la visita, en aquest sentit, els licitadors hauran d'aportar còpia de l'e-mail de resposta de confirmació enviat per el CMPSB.

Donat que la visita es realitza dins dels Centres Hospitalaris, demanem que el número de persones simultànies per empresa sigui com a màxim 2.

Al final de la visita es lliurarà el certificat d'assistència que s'haurà d'incloure, obligatòriament, a l'oferta presentada, dins el sobre número 1.

Per evitar greuges comparatius, fora d'aquesta visita, no se'n programarà cap d'altre, ni conjunta ni individualment.
Valor estimat del contracte:
13.556.322,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura de Sobres núm. 2) :
16/11/18 08:30 Auditori de l'Edifici de França (Pg. de la Circumval·lació 8, 08003 Barcelona).
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de prorrogar un màxim de 3 anys més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 22/09/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: avaluables de forma automàtica
Ponderació: 45.00 - Criteri: avaluables segons judici de valor
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50700000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit a què es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes per import igual o superior al valor estimat del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació, com a mínim de 3 certificats, dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en què s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat dels mateixos; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competència dels poders adjudicadors podran indicar que es tindran en compte les proves dels serveis pertinents efectuats més de tres anys abans.
Observacions:
S'ha d'aportar com a mínim 3 certificats corresponents a:
- Contractes d'instal·lacions crítiques i/o
- Contractes d'instal·lacions hospitalàries.

La suma dels 3 imports dels certificats (tant d'una tipologia o altre o combinats) ha de ser d'un valor anual mínim d' 1.500.000,00 ¤ (IVA exclòs).
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Altres criteris de solvència i de compliment de normes de garantia de qualitat: veure Annex 3 PCAP.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya