Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Gestió integral Centre de dia

Òrgan de contractació:
Ajuntament de la Pobla de Mafumet
Codi d'expedient:
107/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Atès que es va detectar la possibilitat de que un dels criteris d'adjudicació establerts fos nul per ser contrari al principi d'igualtat entre licitadors, i per tal d'assegurar la transparència i igualtat en el present procés de licitació, en la sessió de data 25 de setembre de 2015, la Junta de Govern Local, com a òrgan competent, va aprovar la modificació del Plec de clàusules administratives en l'extrem indicat, acordant en conseqüència la retroacció d'actuacions. Donat això, es procedeix a publicar el nou plec de clàusules administratives particulars així com el pertinent anunci de licitació, atorgant un nou termini de presentació d'ofertes, finalitzant aquest el proper 26 d'octubre de 2018.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Gestió integral del Centre de dia de la Pobla de Mafumet.
Pressupost de licitació:
960.000,00 € sense IVA 998.400,00 € IVA inclòs (4,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Pobla de Mafumet
Termini de presentació d'ofertes:
26/10/18 23:59 h
Valor estimat del contracte:
1.200.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà porrogar-se per un periode d'un any.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 03/09/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Descripció dels sistemes de coordinació, supervisió i seguiment del servei
Ponderació: 7.00 - Criteri: Descripció dels mecanismes de resolució d'incidències
Ponderació: 15.00 - Criteri: Valoració dels protocols d'actuació, de seguretat, assistencials (en cada un dels camps d'actuació), d'higiene i sanitat, d'acollida i adaptació, d'incontinències, caigudes, contencions, lesions per pressió o administració de medicació
Ponderació: 15.00 - Criteri: Valoració del programa d'intervenció en els processos bàsics d'acolliment, estada i comiat: abordatge interdisciplinari i d'aplicació del pla d'atenció individual
Ponderació: 8.00 - Criteri: Oferiment de dispositius de suport tecnològic a càrrec de l'empresa
Ponderació: 5.00 - Criteri: Descripció dels mecanismes de participació per a usuaris i familiars
Ponderació: 5.00 - Criteri: Descripció del pla de comunicació intern i extern del centre
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració del programa anual de formació i d'actualització en les tècniques d'atenció i aspectes ètics, amb valoració de la formació mínima anual
Ponderació: 5.00 - Criteri: Valoració del programa de prevenció de l'absentisme
Ponderació: 7.00 - Criteri: Valoració de la descripció de la planificació horària estimada de l'activitat diària del centre
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració de les activitats mínimes diàries estimades del programa d'activitats per als usuaris
Ponderació: 8.00 - Criteri: Valoració dels mecanismes d'adaptació de les activitats a les capacitats dels usuaris
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposició de serveis i millores complementàries
Ponderació: 20.00 - Criteri: Adscripció d'un animador sociocultural
Ponderació: 95.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85312100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració responsable sobre el volum anual de negoci en l'àmbit d'activitats que es correspon amb l'objecte del contracte referit al millor exercici.
Mínim d'acreditació:
240.000,00 €
Observacions:
S'ha de presentar utilitzant el model de l'Annex 2.
Període:
Dins dels últims tres exercicis disponibles
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals que cobreixi la seva responsabilitat i la del personal.
Mínim d'acreditació:
1.000.000,00 €
Observacions:
Sumes assegurades mínimes de 300.000 euros per víctima i de 1.000.000 per sinistre,
Període:
Durant tota la vigència del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis i treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els de l'objecte del contracte.
Observacions:
La relació haurà d'especificar l'import, la data i el destinatari.
Període:
Dins dels últims tres anys.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques i de les mesures utilitzades per l'empresari per a garantir la qualitat del servei de càtering.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de la direcció, així com dels treballadors encarregats directament de la prestació del servei, especificats i requerits en el plec de prescripcions tècniques.
Període:
Titulació vigent.
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
Indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment propòsit de subcontractar.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya