Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

contracte servei d'emmagatzematge de material, control d'estocs i logística de divers material de la Diputació de Girona

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2018/6582
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Servei de Contractació de la Diputació de Girona gestiona l'emmagatzematge de material dels diferents departaments de la Diputació de Girona i del Consorci de les Vies Verdes, així com el control d'estocs i logística.
Atesa la capacitat necessària per tal de dur a terme l'esmentat servei i el fet que aquesta gestió no pot ser assumida a les instal¿lacions de la Diputació de Girona ni a les del Consorci de les Vies Verdes. És en aquest sentit que es necessita externalitzar el servei d'emmagatzematge de material, control d'estocs i logística de divers material de la Diputació de Girona i del Consorci de les Vies Verdes i contractar una empresa
Pressupost de licitació:
32.880,00 € sense IVA 39.784,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
24/10/18 14:00 h
Valor estimat del contracte:
65.760,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre Aa + Sobre Ab) :
25/10/18 14:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
dos (2) anys
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 80.00 - Criteri: Oferta economica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Ampliació d'horari
Ponderació: 10.00 - Criteri: Reducció de termini de comandes urgents
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
63121100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva duració sigui inferior a un any i una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva duració és superior a un any
Mínim d'acreditació:
19.980,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte
Mínim d'acreditació:
65.760,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys per l'empresa o pels directius o treballadors de l'empresa assignats al programa que es licita, i s'haurà d'incloure el seu import, dates i el destinatari, sigui públic o privat El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte
Mínim d'acreditació:
11.508,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya