Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Acord marc del servei de seguretat i vigilància i control d'accessos d'actes i agents cívics

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Aitona
Codi d'expedient:
G130/2018
Sistema de racionalització:
Acord marc
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
La millora oferta econòmica es valora en 49 punts, no en 50. La contractació de personal fix es valora en 2,6 punts per cada 10 %, en lloc del 2,5 que hi deia.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El servei de seguretat i vigilància s'ha de dur a terme per vigilants de seguretat. Els seus requisits i actuació s'ha d'ajustar al que disposa la Llei 5/2014, de 4 d'abril, de seguretat privada i a la resta de la normativa vigent aplicable (actualment Reglament de seguretat privada, aprovat per Reial decret 2364/1994, Decret 35/2017 i altra normativa de desplegament). Correspon al contractista d'aquest lot les funcions previstes a l'article 32.1 de la Llei 5/2014.
Quant al control d'accessos a actes, els seus requisits i actuació s'ha d'ajustar al Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, aprovat per Decret 112/2010 i altra normativa aplicable.
El servei pot incloure auxiliars de serveis, com ara auxiliars d'informació, recepcionistes, hostesses, personal de manteniment...
Quant als agents cívics, vegeu l'apartat d'observacions.
Pressupost de licitació:
16.193,49 € sense IVA 19.594,12 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Aitona
Termini de presentació d'ofertes:
24/09/18 23:59 h
Observacions:
El servei d'agents cívics consisteix a:
a. Divulgar i promoure el civisme entre els usuaris d'espais i serveis públics.
b. Posar en pràctica activitats que facilitin la millora en la imatge i la qualitat dels serveis que s'ofereixen en espais públics.
c. Realitzar accions de divulgació de la cultura cívica entre els usuaris d'espais públics, dins el marc de campanyes i polítiques públiques afins, per tal que es faci un ús correcte dels drets i deures dels ciutadans a la via pública.
d. Desenvolupar activitats d'acompanyament en l'ús d'espais públics a grups específics o a persones dependents que ho requereixin (gent gran, persones amb discapacitats, etc.).
e. Amonestar verbalment aquelles conductes incíviques, i de vegades conflictives, i posar-se en contacte amb els serveis de seguretat públics o privats que actuïn dins la seva àrea geogràfica.
f. Facilitar informació d'interès pràctic (adreces, situació dels transports públics, telèfons públics, etc.) sobre els recursos, els equipaments, i les instal·lacions, i altres organitzacions o institucions ubicades a la seva àrea geogràfica de treball.
g. Orientar i vetllar per la correcta deposició de residus en els contenidors corresponents a cada fracció.
h. Facilitar l'accés al patrimoni públic de la seva àrea geogràfica per part dels ciutadans i el seu coneixement.
i. Comunicar a les administracions pertinents l'ús deficitari d'equipaments i instal·lacions perquè es faci la seva reparació o substitució.
j. Altres similars a les anteriors.
Valor estimat del contracte:
97.160,93 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada dels contractes basats en l'acord marc es fixa en 1 any, però s'han d'adjudicar durant la vigència de l'acord marc. S'estableix la possibilitat de quatre pròrrogues d'un any, fins al màxim de 5 anys de durada.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 26.00 - Criteri: Millora en les condicions laborals del personal
Ponderació: 15.00 - Criteri: Proposta relativa a la selecció del personal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta relativa a l'organització i planificació, coordinació, gestió i qualitat del servei, específiques del lot corresponent, en les seves diferents fases de la prestació del servei
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de millora relativa als mitjans tècnics o tecnològics
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes per un import almenys 1,5 vegades el valor estimat del contracte, però en relació amb cadascun dels lots
Observacions:
LOT 1 Seguretat i vigilància d'actes i control d'accessos 37.390,41 ¤
LOT 2 Agents cívics 108.351,00 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional serà el de l'experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte per un import almenys un 70% del lot, que s'ha d'acreditar mitjançant la relació dels treballs efectuats per l'interessat, en el curs dels 3 últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat.
Observacions:
LOT 1 Seguretat i vigilància d'actes i control d'accessos 17.448,85 ¤
LOT 2 Agents cívics 50.563,80 ¤

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
inici.pdf
PDF
2018-307.pdf
PDF
2018-303.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Consten al PCAP.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya