Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Gestió integral Centre de dia

Òrgan de contractació:
Ajuntament de la Pobla de Mafumet
Codi d'expedient:
107/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Gestió integral del Centre de dia de la Pobla de Mafumet.
Pressupost de licitació:
960.000,00 € sense IVA 998.400,00 € IVA inclòs (4,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Pobla de Mafumet
Termini de presentació d'ofertes:
02/10/18 23:59 h
Valor estimat del contracte:
1.200.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà porrogar-se per un periode d'un any.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 03/09/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Descripció dels sistemes de coordinació, supervisió i seguiment del servei
Ponderació: 7.00 - Criteri: Descripció dels mecanismes de resolució d'incidències
Ponderació: 15.00 - Criteri: Valoració dels protocols d'actuació, de seguretat, assistencials (en cada un dels camps d'actuació), d'higiene i sanitat, d'acollida i adaptació, d'incontinències, caigudes, contencions, lesions per pressió o administració de medicació
Ponderació: 15.00 - Criteri: Valoració del programa d'intervenció en els processos bàsics d'acolliment, estada i comiat: abordatge interdisciplinari i d'aplicació del pla d'atenció individual
Ponderació: 8.00 - Criteri: Oferiment de dispositius de suport tecnològic a càrrec de l'empresa
Ponderació: 5.00 - Criteri: Descripció dels mecanismes de participació per a usuaris i familiars
Ponderació: 5.00 - Criteri: Descripció del pla de comunicació intern i extern del centre
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració del programa anual de formació i d'actualització en les tècniques d'atenció i aspectes ètics, amb valoració de la formació mínima anual
Ponderació: 5.00 - Criteri: Valoració del programa de prevenció de l'absentisme
Ponderació: 7.00 - Criteri: Valoració de la descripció de la planificació horària estimada de l'activitat diària del centre
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració de les activitats mínimes diàries estimades del programa d'activitats per als usuaris
Ponderació: 8.00 - Criteri: Valoració dels mecanismes d'adaptació de les activitats a les capacitats dels usuaris
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposició de serveis i millores complementàries
Ponderació: 25.00 - Criteri: Experiència dels professionals d'atenció directa
Ponderació: 15.00 - Criteri: Adscripció d'un animador sociocultural
Ponderació: 75.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85312100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració responsable sobre el volum anual de negoci en l'àmbit d'activitats que es correspon amb l'objecte del contracte referit al millor exercici.
Mínim d'acreditació:
240.000,00 €
Observacions:
S'ha de presentar utilitzant el model de l'Annex 2.
Període:
Dins dels últims tres exercicis disponibles
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals que cobreixi la seva responsabilitat i la del personal.
Mínim d'acreditació:
1.000.000,00 €
Observacions:
Sumes assegurades mínimes de 300.000 euros per víctima i de 1.000.000 per sinistre,
Període:
Durant tota la vigència del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis i treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els de l'objecte del contracte.
Observacions:
La relació haurà d'especificar l'import, la data i el destinatari.
Període:
Dins dels últims tres anys.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques i de les mesures utilitzades per l'empresari per a garantir la qualitat del servei de càtering.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de la direcció, així com dels treballadors encarregats directament de la prestació del servei, especificats i requerits en el plec de prescripcions tècniques.
Període:
Titulació vigent.
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
Indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment propòsit de subcontractar.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya