Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Urbanització del Carrer Sota el Castell (tram 2) i Carrer del Castell-carrers del nucli antic

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Martí de Tous
Codi d'expedient:
SEC 42/18
Tipus d'expedient:
Urgent
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
AMPLIACIO TERMINI PRESENTACIO OFERTES
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Amb el present contracte es pretén satisfer la necessitat de reurbanitzar els carrers de Sota el Castell (tram 2) i carrer del Castell, per donar continuïtat a la urbanització del tram 1 del carrer de Sota el Castell i millorar les condicions d'accessibilitat, suprimir barreres arquitectòniques i renovar el serveis urbanístics soterrats que hi circulen d'acord amb les consideracions del projecte tècnic aprovat.
Pressupost de licitació:
107.041,10 € sense IVA 129.519,73 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Martí de Tous
Termini de presentació d'ofertes:
23/04/18 13:30 h
Valor estimat del contracte:
107.041,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOGC:
Accés al DOGC - 03/04/18
BOP:
Accés al BOP - 03/04/18
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45233140
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
-Volum anual de negocis del licitador o candidat, referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats ha de ser al menys de 1,5 vegades el VEC.
Mitjà d'acreditació: còpia simple de la declaració a la AEAT en el model 390 o balanç de comptes anuals
Mínim d'acreditació:
160.561,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
-Relació de les obres executades en el curs dels 10 últims anys, avalada per certificats de bona execució per a les obres més importants. Aquests certificats han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i s'ha de precisar si es van realitzar segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme; si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mínim: 5 obres
Mitjà d'acreditació: Certificat de bona execució per part del promotor de l'obra

Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
-Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l¿empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de la documentació justificativa corresponent.
Mínim: 10 treballadors
Mitjà d'acreditació: Certificat de la seguretat social (butlletins de cotització, etc..)
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
-Declaració que indiqui la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposa per a l'execució de les obres, a la qual s'ha d'adjuntar la documentació acreditativa pertinent.
Mínim: 7 treballadors, 1 mini giratòria (inclòs pala i martell trencador), 1 dumper, 1 camió per a transport de runa/material
Mitjà d'acreditació: Declaració responsable de l'empresa
Classificació empresarial:
Grup: G, subgrup: 3, categoria: e

Plecs

 

Documentació

 

Notificacions electròniques

  • Per a aquesta licitació haurà de verificar als plecs si la recepció de les notificacions electròniques és obligatòria
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya