Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte Administratiu del servei de recollida d'escombraries fracció resta i voluminosos d'El Far d'Empordà

Òrgan de contractació:
Ajuntament del Far d'Empordà
Codi d'expedient:
1/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte té per objecte el servei de recollida de la fracció resta i dels voluminosos, així com la neteja de les àrees d'aportació del municipi d'El Far d'Empordà, d'acord amb allò que es descriu en el present Plec i en el Plec de Prescripcions Tècniques d'aquest contracte.
Pressupost de licitació:
49.181,13 € sense IVA 57.305,79 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Far d'Empordà
Termini de presentació d'ofertes:
19/03/18 13:30 h
Observacions:
El preu base anual de la contractació és de ONZE MIL DOS- CENTS CINQUANTA- SET EUROS AMB QUATRE CÈNTIMS (11.257,04 euros) més MIL TRES- CENTS CINQUANTA- QUATRE EUROS AMB ONZE CÈNTIMS (1.354,11 euros) en concepte d'IVA el que suposa un total de DOTZE MIL SIS- CENTS ONZE EUROS AMB QUINZE CÈNTIMS (12.611,15 euros).
L'esmentat preu està previst tenint en compte que cost d'adquisició dels contenidors s'amortitzaran en un període de 6 anys.

El pressupost base de la licitació és de QUARANTA- NOU MIL CENT VUITANTA- UN EUROS AMB TRETZE CÈNTIMS (49.181,13 euros) més IVA per als QUATRE anys (anys de durada del contracte). En aquest import, s'inclou la total amortització de l'adquisició dels contenidors.
Valor estimat del contracte:
67.542,24 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
26/03/18 09:00 Ajuntament El Far d'Empordà
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de QUATRE ANYS, comptadors des del dia de la data de signatura del contracte. El referit termini es podrà prorrogar per mutu acord de les parts durant DOS ANYS, d'any en any. La pròrroga s'haurà d'acordar expressament dins els sis mesos abans de la finalització del contracte i es formalitzarà en document administratiu. En tot cas, la durada total del contracte, incloses les pròrrogues, no podrà excedir de SIS ANYS.

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 02/03/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 40.00 - Criteri: Proposta de número anual de recollides de fracció resta i voluminosos
Ponderació: 15.00 - Criteri: Proposta de número anual de neteges de contenidors
Ponderació: 8.00 - Criteri: Material mòbil més eficient
Ponderació: 5.00 - Criteri: Sistema de neteja de contenidors
Ponderació: 3.00 - Criteri: Entrada de dades del servei a l¿entorn web del Consell Comarcal
Ponderació: 4.00 - Criteri: Franquícia a pagar per contenidors malmesos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511300
Codi CPA:
38.1
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Solvència econòmica i financera, d'acord amb el Quadre de característiques del contracte de l'ANNEX I:

¿ S'haurà d'acreditar un volum de negocis dels darrers tres anys conclosos que, referit a l'any de major volum de negoci, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
S'acreditarà per mitjà dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
101.313,36 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Solvència tècnica o professional d'acord amb el Quadre de característiques del contracte de l'ANNEX I:

¿ Relació dels principals contractes realitzats en el curs dels últims cinc anys d'igual o similar naturalesa als objecte del contracte
L'acreditació es farà mitjançant l'aportació d'un mínim de tres certificats de correcte execució de contractes que evidenciïn l'experiència en transport i gestió de residus.

En cas d'empreses licitadores no espanyoles d'Estats membres de la Unió Europea o signataris de l'Acord sobre Espai Econòmic Europeu, cal estar al que disposen els articles 66.1 i 84 TRLCSP i l'article 9.2 RGLCAP.

Les empreses espanyoles integrants que concorrin en unió temporal d'empreses han d'estar classificades i poden acumular les seves classificacions per reunir els grups i subgrups indicats en el Quadre de característiques de l'ANNEX I (article 52 RGLCAP). Si concorren en la unió empresaris nacionals, estrangers que no siguin nacionals d'un Estat membre de la Unió Europea i estrangers que sí ho siguin, els que pertanyin als dos primers grups han d'acreditar la seva classificació, i aquests últims, la seva solvència econòmica, financera i tècnica o professional.
Observacions:
3 certificats de treballs realitzats, durant els últims 5 anys, on s'especifiqui la bona execució.

Classificació: el grup: R, subgrup: 5, categoria: 3 (equival a C)
Període:
últims 5 anys

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya