Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, de les 22 hores del 14/10/2019 a les 00:00 hores del 15/10/2019, que pot provocar tall en el servei.

 

Servei de contractació dels advocats dels serveis d'intermediació en ml'àmbit de l'habitatge de la demarcació de Girona

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2017/8569
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Servei d'Intermediació en l'àmbit de l'habitatge consisteix en la prestació d'un servei propi de l'advocat destinat a l'atenció a les persones amb risc de perdre l'habitatge principal, que garanteix una unitat d'actuació i de resposta, a nivell local, davant de les diferents problemàtiques que puguin estar patint les persones, oferint proximitat i assessorament en l'àmbit de l'emergència habitacional.

El Servei d'Intermediació ofereix:
- Assessorament a les persones que tinguin alguna problemàtica relacionada amb els deutes de l'habitatge.
- Assessorament a les persones que presentin un risc de perdre el seu habitatge principal.
- Assessorament en casos emergència habitacional.
- Assessorament intern a l'Oficina Local o comarcal d'Habitatge, on es presta el servei en relació a la temàtica que tracta el mateix servei.
- Intermediació en els deutes relacionats amb l'habitatge principal.
- Acompanyament de les persones afectades, en coordinació amb altres administracions.
- Altres tipus d'assessorament que sorgeixin davant les noves necessitats ciutadanes o de la normativa sobre habitatge, sempre i quan estiguin relacionades amb evitar la pèrdua de l'habitatge principal.

Aquest servei tindrà un àmbit de cobertura local o comarcal, depenent de l'oficina d'habitatge on estigui ubicat, i atendrà als ciutadans i ciutadanes del municipi o municipis que formin part de les següents administracions locals:

Lot 1 Consell Comarcal de la Selva 1
Lot 2 Consell Comarcal de la Selva 2
Lot 3 Consell Comarcal de l'Alt Empordà 1
Lot 4 Consell Comarcal de l'Alt Empordà 2
Lot 5 Consell Comarcal del Gironès i Ajuntament de Banyoles
Lot 6 Ajuntament de Salt 1
Lot 7 Ajuntament de Salt 2

Els licitadors poden presentar ofertes per tots els lots però només poden ser adjudicataris de com a màxim 2 lots.
Pressupost de licitació:
125.643,00 € sense IVA 152.028,03 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
20/03/18 14:00 h
Observacions:
La valoració es realitzarà de forma independent per a cada un dels lots. En el cas que, finalitzada la valoració, l'oferta presentada sigui la més avantatjosa en més d'un lot, la determinació de l'adjudicació dels lots es resoldrà de la manera següent:
1. En cas que una empresa sigui l'única licitadora admesa en un dels lots i la seva proposta compleixi amb tots els requisits mínims establerts en els plecs, se li adjudicarà aquest lot i no podrà ser adjudicatària dels altres.
2. En cas que una empresa sigui l'única licitadora admesa en més d'un lot no se li aplicarà el límit establert i podrà ser adjudicatària dels lots.
3. En cas que hagi estat admès més d'un licitador a cada lot, si una empresa resulta proposada com a adjudicatària de més d'un lot se li adjudicarà el lot seguint els criteris següents:
-Se li adjudicarà el lot amb el valor estimat del contracte (VEC) més elevat.
-En el cas que el VEC sigui igual, se li adjudicarà el lot en el qual hagi aconseguit una major diferència de puntuació total respecte del segon classificat. Els altres lots seran adjudicats al licitador que hagi estat classificat en segona posició.
-En cas que la diferència de puntuació total respecte del segon classificat sigui la mateixa en varis lots, se li adjudicarà el lot en el qual hagi aconseguit una major diferència en el criteri de major puntuació respecte del segon classificat.
-Si persisteix l'empat es concedirà un termini de 3 dies hàbils a l'empresa per a manifestar per escrit a quin dels lots renuncia.
Valor estimat del contracte:
150.771,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
No hi ha pròrrogues

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 05/03/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Resolució d'un cas
Ponderació: 20.00 - Criteri: Informe de les actuacions o processos de resolució a millorar
Ponderació: 35.00 - Criteri: Experiència professional
Ponderació: 10.00 - Criteri: Formació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79140000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte d'acord amb els lots següents:
Lot Quantitat
1 31.434,00 ¤
2 24.700,80 ¤
3 19.902,00 ¤
4 19.716,00 ¤
5 21.390,00 ¤
6 16.963,20 ¤
7 16.665,60 ¤
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte que licitin d'acord amb els lots següents:
Lot Quantitat
1 19.646,25 ¤
2 15.438,00 ¤
3 12.438,75 ¤
4 12.322,50 ¤
5 13.368,75 ¤
6 10.602,00 ¤
7 10.416,00 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis realitzats en els últims cinc anys per l'empresa o pels directius o treballadors de l'empresa assignats al programa que es licita, i s'haurà d'incloure el seu import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. Els serveis efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per autoritat competent. L'import de l'any de major execució haurà de ser almenys el 70% del valor estimat del contracte d'acord amb els lots següents:
Lot Quantitat
1 22.003,80 ¤
2 17.290,56 ¤
3 13.931,40 ¤
4 13.801,20 ¤
5 14.973,00 ¤
6 11.874,24 ¤
7 11.665,92 ¤
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Per tot els lots:
- Els professionals adjudicataris acreditaran mitjançant un certificat emès pel col¿legi d'advocats corresponent la seva condició d'advocats col¿legiats en exercici amb una antiguitat mínima de 5 anys de col¿legiació i estar actiu en el torn d'ofici amb una antiguitat igual o superior a 2 anys.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya