Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

SESSIÓ SOBRE L'ÚS DE L'EINA DE LICITACIÓ ELECTRONICA "SOBRE DIGITAL" ADREÇADA A EMPRESES LICITADORES: 29 DE NOVEMBRE DE 2018. Més informació: https://bit.ly/2yAny6L

 

PROJECT MANAGEMENT, DIRECCIÓ D'EXECUCIÓ DE LES OBRES I COORDINACIÓ DE SEGURETAT I SALUT DE LES OBRES DE REMODELACIÓ DEL NOU MERCAT MUNICIPAL DE L'ABACERIA

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
60/18
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la contractació d'un equip tècnic que, en el marc de les obres de remodelació del mercat de l'Abaceria, desenvolupi les tasques de:
a) Direcció integrada de projecte (Project Management)
b) Direcció d'execució d'obres, direcció del control de qualitat i coordinació de seguretat i salut
c) Revisió projectes de parades
d) Seguiment i coordinació de tots els projectes necessaris per dur a terme l'actuació
e) Gestions necessàries per les escomeses de companyies de serveis, tant del mercat pròpiament dit com de les concessions
La figura del Project Management estarà per sobre de l'autor del projecte i de la direcció d'obra en els aspectes de seguiment temporal i pressupostos, donant les directrius principals pel compliment dels requeriments de l'IMMB; sense minvar les responsabilitats inherents que correspongui a l'autor del projecte i de la direcció d'obra.

El contracte contempla dues fases, la primera la redacció del projectes i una segona la de direcció de les obres i posta en marxa de l'equipament durant 6 mesos. L'IMMB pot decidir no realitzar la segona fase per la no realització de les obres o altres circumstàncies no previstes inicialment, no sent d'abonament en aquests casos les tasques relacionades amb la fase/fases de direcció d'obra i l'assistència al funcionament i manteniment del mercat provisional.

Sens perjudici de tot l'anterior, el detall de les prestacions objecte del contracte es troba definit al Plec de prescripcions tècniques i la restant documentació tècnica.

La documentació incorporada a l'expedient que té naturalesa contractual és el Plec de condicions tècniques particulars, la seva documentació tècnica i annexa, si escau, i el present Plec de clàusules administratives particulars.

NOTA: Donada la interrelació entre els contractes de redacció dels projectes i direcció d'obra i el de Direcció integrada de projecte (Project Management), direcció d'execució de les obres i coordinació de seguretat i salut de les obres de
Pressupost de licitació:
964.000,00 € sense IVA 1.166.440,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys 8 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
20/03/18 14:00 h
Valor estimat del contracte:
1.149.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 13/02/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 21.00 - Criteri: Per la metodologia de treball que garanteixi el compliment de terminis i qualitat del projectes en fase de redacció de projectes i licitació amb els següents subapartats
Ponderació: 21.00 - Criteri: Per la metodologia de treball que garanteixi el compliment de terminis, qualitat constructiva i economia global en fase d¿obra amb els següents subapartats
Ponderació: 7.00 - Criteri: Millores dels diferents requeriments del programa i/o prestació del servei
Ponderació: 36.00 - Criteri: Per les millores presentades en la proposta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Majors prestacions als requeriments del plec de prescripcions
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71247000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
¿ Volum anual de negocis que, referenciat a l¿any de major volum de negoci dels tres últims finalitzats, sigui com a mínim de 449.000 euros.

S¿acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o en el registre oficial que correspongui. Els empresaris individuals presentaran els llibres inventaris o comptes anuals legalitzats al registre mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
¿ Assegurança d'indemnització per riscos professionals amb import no inferior a 1.149.000 euros amb vigència durant tota l'execució del contracte.

S'acreditarà per mitjà de certificat emès per l'assegurador, en el qual constaran els imports i els riscos assegurats, i la data de venciment de l'assegurança, així com el compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança fins a la finalització del termini de durada del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Declaració del representant de l'empresa concursant en el qual es compromet a tenir com Project Management un titulat amb indicació del seu NIF, amb capacitat suficient per a representar-lo en tot allò que afecti al contracte.

Declaració del representant de l'empresa concursant en la qual es compromet a tenir com Director d'Execució un titulat amb amb capacitat suficient per a representar-lo en tot allò que afecti a la Direcció d'Execució.

Personal tècnic assignat al contracte. S'acreditarà disposar del següent personal:
¿ Director de Projecte: Tècnic superior amb més de 15 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 10 anys en la gestió de projectes i obres d'edificació públiques amb un pressupost mínim de 15.000.000¤ PEM.
¿ Adjunt al Director de Projecte: Tècnic mig amb més de 10 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 8 anys en la gestió de projectes i obres d'edificació publiques, amb un pressupost mínim de 15.000.000¤ PEM.
¿ Director d'Execució de les Obres: Tècnic mig amb més de 10 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 8 anys en la gestió de projectes i obres de mercats.
¿ Adjunt al Director d'Execució: Tècnic mig amb més de 5 anys d'experiència.
¿ Gestor obres privatives: Tècnic mig amb més de 5 anys d'experiència.
¿ Gestor d'instal¿lacions: Tècnic superior amb més de 10 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 8 anys en la gestió de projectes i obres de mercats.
¿ Coordinador de Seguretat i Salut: Tècnic mig amb més de 10 anys d'experiència en el desenvolupament de les tasques assignades.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya