Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Serveis d'atenció directa a l'usuari/a derivats per l'equip de l'oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2017-SE-O-004
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte es el servei d'atenció a l'usuari/a derivats per l'equip de l'oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC) de l'Ajuntament i assessorament jurídic al servei de Salut Pública, Acció Comunitària i Atenció al Consumidor
Pressupost de licitació:
28.099,18 € sense IVA 34.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
21/11/17 13:00 h
Observacions:
Informació del plec administratiu: Lurdes Fernández, lletrada del Servei de Contractació, telèfon 93.462.40.00, ext. 3080, correu electrònic: serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec tècnic: Carme Palma, cap del Servei de Salut Pública, telèfon 93.462.40.00, ext. 3101, correu electrònic: palmamc@gramenet.cat
Valor estimat del contracte:
56.198,36 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Prorrogable anualment de forma expressa i per mutu acord entre les parts fins un màxim de dos anys més

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 06/11/17
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 25.00 - Criteri: Mitjans tecnic
Ponderació: 15.00 - Criteri: Ampliacions del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79100000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Declaració d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals
Mínim d'acreditació:
50.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims 5 anys d'assessorament jurídic en l'àmbit de la salut pública i el consum a l'Administració Pública, especificament en la gestió de les accions i problemàtiques derivades de les normatives sobre consumidors, normativa estatal i autonòmica en materia de seguretat alimentària i de les condicions generals per a establiments i productes, així com la normativa sobre control oficial i regulació administrativa; normativa de seguiment d'expedient i sancionadora; i mediació en l'àmbit del consum que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
70.000,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Certif. JGL inici licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en el plec de clàusules administratives particulars i en el plec de prescripcions tècniques
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya