Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de suport en la gestió econòmica (pressupostària-financera) i processos de contractació de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
17000008
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte de serveis té per objecte els serveis de suport en la gestió econòmica (pressupostària- financera) i processos de contractació de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona.
L'abast d'aquest contracte inclou els serveis següents:
- Serveis de suport en la gestió comptable: econòmica, pressupostària i financera.
- Serveis de suport en la gestió dels processos de contractació
- Serveis de suport en la governança de la gestió del pressupost
La descripció d'aquests serveis es detalla de forma exhaustiva a l'apartat 3.1, 3.2 i 3.3 del plec de prescripcions tècniques i la descripció de la solució i requisits a l'apartat 4 del mateix plec.
Pressupost de licitació:
78.770,69 € sense IVA 95.312,53 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
20/03/17 13:00 h
Observacions:
Bústia per a consultes tècniques: ifernandezs@bcn.cat -Es convoca sessió informativa, oberta a totes les empreses
interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 14/03/2017, de 11:00 a 12:00 hores, a la sala Mediterrani de la
planta 11a de l'Institut Municipal d'Informàtica, c/ Tànger, 98 de Barcelona, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en
el correu electrònic, abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació
d'assistència.
Valor estimat del contracte:
78.770,69 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 03/03/17
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: avaluables depenent d'un judici de valor
Ponderació: 51.00 - Criteri: avaluables de forma automàtica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72100000
Garantia provisional:
No
Compra d'innovació:
No

Plecs

 

Documentació

 
Decret Autorització Despesa.pdf
PDF
Annex 1.docx
DOC
annex 2.docx
DOC
espd-request.xml
XML
Reglament regulació formulari DEUC.pdf
PDF
DEUC guia us licitador.docx
DOC
Condicions d'execució:
Incloses en la clàusula 19 del plec de clàusules administratives.

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya