Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Redacció i elaboració dels documents necessaris per a la tramitació i aprovació del Pla Director Urbanístic de l'embassament de Rialb

Òrgan de contractació:
Consorci Segre-Rialb
Codi d'expedient:
CON_01/17
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la realització del servei de redacció i elaboració dels documents necessaris per a la tramitació i aprovació del Pla Director Urbanístic de l'embassament de Rialb, que inclourà la redacció dels estudis, informes tècnics, jurídics, econòmics, mediambientals i socials, l'organització i redacció del document de Planejament i tota la documentació tant escrita com gràfica detallada en els plecs de clàusules administratives i tècniques, i aquella legalment exigida en la normativa urbanística vigent, per tal que el PDU, conclogui amb la corresponent aprovació definitiva per part del Conseller del Departament de Territori i Sostenibilitat.
Pressupost de licitació:
54.550,00 € sense IVA 66.005,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
06/03/17 15:00 h
Valor estimat del contracte:
54.550,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
S'estableix una previsió de durada del contracte de referència de 2 anys, des de la signatura del contracte. Això, no obstant, es podrà ampliar el termini, per períodes acordats mútuament, fins a un màxim de 2 anys més, en el supòsit que no s'hagi aconseguit l'objecte del contracte en la durada prevista, per causes alienes a les parts del contracte. El valor estimat del contracte és de 54.550 euros tenint en compte les possibles pròrrogues i modificacions d'aquest.

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71400000
Garantia provisional:
No
Compra d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Un justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos superior o igual del preu de licitació.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació de treballs de planejament urbanístic i planejament general amb municipis de menys de 10.000 habitants, amb un mínim de 2, en els últims 5 anys. Cal incloure l¿import, dates i el destinatari públic dels mateixos, així com la justificació de la corresponent aprovació definitiva de l¿expedient per part de l¿òrgan competent. Els serveis o treballs efectuats s¿acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l¿òrgan competent
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
El licitador inclourà en la seva oferta una Declaració responsable (Annex I) del Plec de clàusules Administratives de que disposa d'un l'equip redactor multidisciplinari i la designació del Director/a del Pla, d'acord amb els criteris establerts en el punt 3.2 de la Clàusula sisena del mateix Plec.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títol acadèmic i currículum vitae dels membres integrants de l'equip redactor tal com estableix en el punt 3.2 de la Clàusula sisena del mateix Plec.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya